5 nejlepší komedií

30.3.16

Ahoj všichni, zima už snad nadobro skončila a v telce stále nic nedávají ... občas se ptám proč jí vůbec ještě máme. :D A tak jsem se rozhodl, že sepíšu svých 5 nejoblíbenějších komedií. Je to jen výpis, žádné recenze ani delší doporučení, pokud film neznáte rozhodně mrkněte na trailer, který vám o filmu řekne určitě víc. :)

1. Fotři jsou lotři = 64% na CSFD

Film, který mě vždy nahodí do naprostě pohodičky. Znám ho už nazpaměť ale mohl bych se na něj dívat furt a furt.


2. Plnou parou vzad! = 49% na CSFD

Podle CSFD je tahle komedie lehce podprůměrná ale já jí mám vážně rád. No kdo by se nazasmál dvou chlápkům, kteří chějí vyrazit na výletní loď plnou žen a místo toho se dostanou na loď plnou gayů.


3. Scary movie: Děsnej biják = 64% na CSFD

Sérii scary movie máme s Nikčou vážně rádi, teď jsem si na ní vzpomněl hlavně kvůli Netflixe, kde jsme na tenhle díl koukali, a připoměli jsme si jaká to je sranda. Další díly Scary movie se nám už tolik nelíbí ale Děsnej biják patří k tomu nejlepšímu z téhle série. :)


4. Borat = 72% na CSFD

Borat rozhodně není komedie pro každého, narážky na židy, ženy, američany a prostě všechny možná skupiny lidí nemá každý rád. Mě to ale vůbec nevadí a tak si tenhle film rád pustím klidně znovu! Pozor! Hlášky které ve filmu uslyšíte jsou nakažlivé! :D


5. Millerovi na tripu

Falešná rodinka Millerovi se vydává pro pořádnou nálož drog do Mexika, cestou však nastanou jakési potíže. Film, který musíte vidět! :)


JÁRA


Mohlo by se vam líbit

4 komentářů

  1. Millerovi na tripu je super film. A se Scary movie: Děsnej biják musím souhlasit. Ostatní díly mě už také tolik nezaujaly. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem Millerovi neviděl, musím si to zase pustit! :D

      Vymazat
  2. No Millerovi na tripu jsem taky už dlouho neviděla. Každopádně už stahuji :D
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  3. Download Free Citizen Titanium Dive Watch
    Citizen mens titanium wedding rings titanium is a new high-quality watch designed babyliss titanium flat iron by David Chouteaux. The model comes with 3,560-square-foot titanium nipple jewelry LCD display and weighs only titanium uses 700 grams. head titanium ti s6 The

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK