INSPIRATION- 20

4.4.16

Poslední dny byly plné novinek a událostí. Minulý týden byl pro mě zatím asi co se týče rozhodování a změn nejzásadnější v tomto roce. Doufám tedy, že se vše povede dál správným směrem a budu spokojená jako teď.

Co je nového:
  • Kdo sleduje náš blog delší dobu, nebo alespoň čte moje pondělní povídačky tak ví, že vysoká škola mě vysávala co to šlo, a tak jsem se poohlížela po práci. A KONEČNĚ! Chtěla jsem pracovat jako sestřička  u nějakého pana doktora v ordinaci. A víte co? Sny se staly skutečností a já jsem opravdu sestřička u pana doktora v ordinaci! 
  • Asi je Vám jasné, že se toho v tomto týdnu nic moc dalšího nedělo, protože jsem měla spoustu zařizování okolo ukončení studia a mé nové práce.
  • V neděli jsme se s Járou poprvé v tomto roce vydali do naší milované Prahy. Navštívili jsme blešák, kde jsme moc nepobyli protože jsem byla strašně nervózní z tolika lidí. A jen tak jsme se procházeli a posedávali. 









Nikča

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK