Jak jsme jeli na výlet

29.3.16

Já vím, o fotkách z našeho výletu jsem psala, že Vám fotky ukážeme až ve Photo diary, ale je jich tolik, že z toho musím napsat samotný článek. 

V neděli ráno mě Jára vyzvedl a jeli jsme směr- Semily. Do poslední chvíle jsem nevěděla kam přesně jedeme, protože Jára se přímo vyžívá v tom, že mi výlet tají do poslední chvíle.

Cestou jsem projížděli vesnicí kde se snad zastavil čas před 50 lety. Na zahradě měli všichni své naleštěné favority nebo "pežoty" pardon, nejsem v autech znalec. Ženy ve věku okolo 40 let na hlavě už šátky a všude okolo jen ovce a koně. 

Když jsme dojeli do Semil a zaparkovali, vydali se na cestu. Hned po pár metrech jsem žadonila o svačinu.Vždycky před výletem Járovi říkám ať se na svačinu vykašle, ale hned jak dojedeme ji vždy sním. Nejdřív jsme šli parkem, kde byl každý oblečený ve sportovním oblečení takže mi v kožených bundách a džínách vypadali jako by přijela delegace z Ameriky.

Pak už ale konečně park vystřídali stromy, skály a Jizera a my se jen tak toulali cestou a sem tam udělali nějakou fotku na památku.

¨






Nikča

Mohlo by se vam líbit

1 komentářů

  1. Ahoj, máte moc hezký blog :) je plný zajímavých tipů a hezkých fotografií :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK