Vzpomínkový TAG

7.2.16

Dnes je přesně ten den kdy mám spoustu věcí na práci já dělám vše jen ne to co bych měla. Za dnešek jsem tedy stihla vypít litry čaje, podívat se na dva filmy, upíct a uklidit. Určitě to taky, ale znáte. A aby jste mě lépe poznali tak jsem dnes sepsala vzpomínkový TAG.

1. Na kterých pořadech si vyrůstala?
Tak taková ta klasika Tom a Jerry, Pokémoni. Ale co jsem vážně milovala byl teleshopping. Horst Fuchs a jeho Gábi. Znám všechny vysavače co vysají i bowlingové koule, kosmodisk a holící strojky u kterých už bude koupání hračka.


2. Čím si chtěla být až vyrosteš? Pořád tím chceš být?
Učitelka. Dokonce jsem si i na papír psala písemky svých žáků a po večerech je opravovala. 


3. Něco divného co si dělala jako dítě?
Nic vyloženě divného jsem asi nedělala. Nebo si to spíš nepamatuji. Ale co bych chtěla zmínit jsou mé deníčky. Zápis ze dne 6.2. 2005- nejvíce bych si přála mobil Nikia 3510, protože je na něm hodně her a vyzvánění.  18.7.2006- uvědomila jsem si, že bych si mohla začít dělat herbář. 


4. Máš nějaké fotky z doby, kdy si byla mladší?


5. Písničky, které si milovala?
Dáda Patrasová. Měla jsem její CD, kazety a dokonce i žížalu Jůlinu. Uměla jsem všechny písničky a byla jsem i na jejím vystoupení u nás v kultůráku.


6. Jaká strašidelná věc se ti v dětství stala?
Pamatuji si jak jsme si s kamarádkou jako děti vyprávěly strašidelné historky. A ona mi řekla ten o dívce, která je sama doma a pod postelí má vždy psa a když se bojí tak natáhne ruku pod postel, pes jí ruku olízne a ona spí v klidu dál. Jednou, ale rodiče jeli do divadla a v rádiu hlásali, že utekl nějaký nebezpečný zločinec. Ona se lekne dá ruku pod postel a znovu v klidu usne. Ráno vstane a v koupelně visí mrtvý pes a krví napsaný vzkaz- i lidské bytosti umí lízat ruce.

Asi chápete, že i teď ve svých skoro 20 letech nestrkám ruce pod postel.

7. Jaký byl svět tenkrát a jaký je teď?
Mám mladší sestru tak si myslím, že to můžu dobře porovnat. Já své dětství strávila s kamarády venku stavěním bunkrů a hraním her. Znám hru vodníka, bláznivou kuchařku. Narozdíl moje sestra zná Ask.fm, snapchat, retricu. Já jsem vážně ráda za dobu ve které jsem vyrostla.

Nikča
 .

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK