INSPIRATION 12

8.2.16

Ahoj všichni, po dlouhém týdnu jako vždy inspirace. Příští týden se jarní prázdniny naštěstí týkají i mě tak už se moc těším na týden volna. A hlavně když je venku jako na Jaře. 
Za minulý týden se toho moc nestalo, s Járou jsme se pořád učili, ale i tak se něco málo stalo.

Co je nového:

  • Zvládla jsem nejtěžší zkoušku semestru, ta druhá nejtěžší mě ale ještě pořád čeká.
  • Opět se dostavila "školní únava". Tu ale určitě znáte každý. Když přijdu ze školy, mám pocit jako bych nespala několik dní a mám potřebu těch několik dní prospat.
  • Já mám moc ráda pohádky. A o víkendu jsem viděla Hotel Transylvánie 2. Kdo má rád, kreslené pohádky jako já tak určitě doporučuji.
  • Objevila jsem spoustu nových receptů, který jsou mými MUST HAVE a rozhodně se o ně s Vámi podělím.
  • S Járou vybíráme na co do divadla. Jestli máte nějaký tip, co se Vám líbilo tak budu ráda když napíšete do komentářů.














Nikča

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK