Věci, které dělají jen ženy

6.2.16

Tento článek bude spíše čistě holčičí záležitost. Poznatky, kterých jsem si za svůj život stihla všimnout, kterými se my ženy, dívky lišíme od chlapů. 



1. Parkování

Myslím, že na světě existují dva typy žen co se týče parkování. Buď ty co umí parkovat perfektně. A pak ty, kterým se tohoto talentu moc nedostalo. 
Já přiznávám, že patřím mezi druhý typ. Řízení mi nevadí, myslím že v tom nejsem ani špatná, ale jakmile jde o parkování jsem nahraná. V  mém případě je to buď a nebo. Ale jako správná žena zachovám chladnou hlavu a řeknu si, že když nejde o život tak o nic nejde. 

2. Odměňování se

Máte po zkoušce a teď nezáleží na tom jestli dopadla úspěšně či nikoliv je potřeba se něčím pochválit. A to by jste měla dělat každá. Ať už je to něco dobrýho na zub nebo cokoli jiného.

3. Jsem tlustá?

Která se na to nikdy neptala? Já se taky Járy občas zeptám, třeba že si myslím, že jsem přibrala nebo tak. Ale víte proč to dělám? Aby mi tohle všechno vyvrátil a já si mohla bez výčitek dát čokoládu.

4. Sociální sítě

Sledujeme na facebooku, twitteru, instagramu nejen své kamarádky, ale i úplně cizí lidi. Když se podíváte na seznam lidí co sleduji na instagramu já najdete tam ruské modelky, maminky s roztomilými dětmi nebo mopse. 


5. Smysl pro detail

Pro nás není zelená barva pouze jedna zelená. Co třeba taková khaki zelená. A v tom je sakra rozdíl! 

Nikča


Mohlo by se vam líbit

4 komentářů

  1. Taky zajedu kamkoliv a mám řekla bych slušnou praxi od tatíka a ex přítele. Ale to parkování - vždycky se mi rozzáří oči, když vidím místo, kam se 100% vlezu i kdybych tam najela špatně :D

    A s tím šmírováním - sleduji své oblíbené herce, herečky, zpěváky nebo kapelu. Ale když řeknu kamarádce, že se mi líbí nějaký kluk, tak je opravdu jak z FBI :D Projede google, vyšmátrá staré internetové fotky, najde seznam jeho zálib a oblíbených věcí...A jak to kamarádky dělají, nezapomne mi oznámit, s kým ten "dokonalý hezoun" chodil....:D :D

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně :D A když vim, že to místo je tip ťop tak u strašně zpanikařím :D Občas si i v hlavě než jedu vybavuji místa kde všude se dá zaparkovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tiež neviem parkovať a čo sa týka jazdenia, mám sa ešte určite čo učiť ale parkovanie je úplná topka, prázdne parkovisko tam je to ok, ale vpratať sa medzi dve autá? To je priam nemožné. S tými farbami máš úplnú pravdu, chlapi rozlišujú len základné farby.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama holky :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK