10 věcí, které jsme dělali na základce

5.2.16

Ahoj, dnešní večer trávíme spolu a tak jsme si zavzpomínali na naše školní léta ze základy. Doufám, že po přečtení tohoto článku, nás neodsoudíte za úplný prasata. 

Jára a Nikča


1. ČŮRÁNÍ VE DVOU
Sama jsem čůrat nikdy nešla, jedna čůrá, druhá hlídá! :D

2. VLASTNÍ ZAMYKÁNÍ
Když jsme byli ve třetí třídě, kamarád vytvořil nástroj na zamykání a odemykání hajzlíků. Není nic lepšího než zamknout kámoše na hajzlíku.

3. AUTOMATY
Okrádali jsme automaty na pití tak, že jsme přilepili k dvacetikoruně provázek, a házeli ho do matu, navolili pití, které jsme chtěli a na provázku peníze zase vytáhli. V dnešní době by to určitě nešlo, ale starý automaty byly na tohle jako dělaný. :D #HACKEŘI

4. SKÁKÁNÍ GUMY, PŘEBÍRÁNÍ
Každou přestávku, bylo jasný co se bude dělat. Kdo neskákal, nebo nepřebíral jako kdyby nežil!

5. PSANÍČKA
N: Psal jsi i nějakejm holkám?
J: Psaníčka? Ty jsem psal jenom holkám!
N: Já žádný nedostala ... možná jednou: SMRDÍŠ

6. DO MEKÁČE ZA VÝZO
Nesnažili jsme mít dobré známky, aby jsme byli za chytráky ale vždy jsme se těšili na Happy Meal a hlavně na tu hračku!!!


7. FLUSAČKY
Nejlepší flusačky jsou z versatilek, to je jasná věc. Ten pocit, když vyletí papírek, nasátý vašich slin a trefí vašeho kamaráda přímo do krku ... k nezaplacení.

8. ALBUM NA SAMOLEPKY
Trh se samolepkami měl opravdu přísná pravidla! Výměna samolepek mohla proběhnout, pouze pokud splňovali všechny náležitosti, je jasný, že se nemůže vyměnit princezna za pejska!

9. BEYBLADE
N: Když nám rodiče, se ségrou koupili bejbledy, vzala jsem ségře toho silnějšího a machrovala pak ve škole.
J: Rodiče mi koupili ULTRA SUPER HYDRA bejblejd, kterej i svítil. Když jsem ho přinesl první den do školy, svolal jsem: BEJBLEJDI NA DRÁHU. S kamarádem jsme je roztočili na lavici, při prvním kontaktu, můj bejblejd odletěl asi 3 metry a rozmrdal se o zem ... už nikdy ani nezablikal.

10. KINO
Kino pro nás nikdy nebylo kulturní zážitkem ale popcornovou válkou. Není divu, když jsme chodili na filmy, které chtěly vidět učitelky.

Mohlo by se vam líbit

6 komentářů

  1. Album na samolepky si pamatuju, ještě nějaké doma mám, byl to hrozný hit :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych doma nějaký doma našla. Teď si ale samolepky místo do albumu lepím do diáře :D

      Vymazat
  2. Beyblade, skákání gumy a flusačky si pamatuju :D Byla to sranda...Výměnný obchod samolepek byl taky samozřejmostí každého dne ve škole :D

    A ještě si pamatuju pogy - výměna, hraní a obehrávání hráčů :D Naštvala jsem svého kamaráda, když jsem ho obrala jediným pogem o jeho sbírku 20 - sakra, to byly časy! :D

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ve třídě měla jedna holka samolepky princezen a všechny jsme na ní byly naštvaný, protože je s námi nechtěla vyměnit :D Je to vážně sranda na to vzpomínat :D

      Vymazat
    2. Ani nemluv :D

      Se vždycky hrozně nasměje, jaký jsme byly urážlivky za takový pitomosti :D

      INKA blog

      Vymazat
  3. Páni na skákanie gumy si pamätám, bolo to super, skákali sme ju so sestrou aj doma.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK