JAK SBALIT HOLKU

2.2.16

Ahoj všichni! :) Dnes jsem si pro vás připravil článek o tom jak sbalit holku. Pokud jste sem zavítali aby jste se pobavili, JSTE TU SPRÁVNĚ! Pokud na internetu vážně hledáte, jak sbalit holku a je vám víc jak 15 ... jste na tom vážně špatně, ale snad vám tohle pomůže. :D


1. VYMÝŠLEJTE SI

Pokud chcete holku něčím uchvátit, rozhodně to nebude vaším nudným životem. Jestli si s ní hodláte povídat o tom jak ráno vstanete, vyčistíte si zoubky, jdete do školy a pak jen celý den hrajete LoLko ... ne ne hoši, to není dobrá cesta.
Holky chtějí něco zajímavého, můžete si třeba vymyslet, že váš strejda (strejdové jsou nejlepší ... můžete jich mít milion) vylezl Everest a vy leze s ním ... nemusíte říkat, že po stromech.




2. NAUČTE SE HYPNOTIZOVAT

Tohle je asi ta nejlepší věc, kterou jsem pro tento článek vymyslel. Není nic jednoduššího než vytáhnout dědovi staré hodinky před vaší vysněnou kráskou, začít s nimi máchat před jejím xichtem a pak už si jí veselé odvést domů. EASY BUSINESS


3. POSLOUCHEJTE

Nevěřili by jste jak jsou na tohle holky háklivé. Pokud vám něco řeknou, druhé den se vás zeptají a vy to nevíte... je veliký problém. Doporučuji po každé schůzce sednou ke stolu, vzít papír a vše si zapsat do knihy příkazů, svěřování a zbytečných věcí

4. PLAŤTE

Za všechno plaťte VY! Alespoň pár prvních týdnů...dnů ... aspoň na první schůzce prostě musíte zaplatit i kdyby jste si měli půjčit, nebo okrást tátu. Holky říkají, že nemají rádi, když za ně kluk platí, nebo když jim kupuje oblečení či dárky... SRAČKA... borci vůbec tomu nevěřte! Pokud bych byl já holka taky bych chtěl aby za mě kluci utráceli. :D


5. ŽIJTE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Né nadarmo se říká, že facebook je nejlepší reklama pro osobnosti. Pokud chcete být zajímavý, musíte mít zajímavé příspěvky!

Například když jdou rodiče do divadla, nezapomeňte si vyfotit jejich lístky a hodit je na facebook, protože divadlo z vás dělá neskutečného inteligenta a vy jste za lístky nedali ani korunu! (dvě mouchy jednou ranou)


Hlavně žádné trapné statusy jako: JSEM DOMA, JDU KOUKAT NA MRAZÍKA, NESNÁŠÍM LIDI, ŘEŽU SE, JSEM V BLÁZINCI


Tak tohle by byl můj výčet, jak sbalit holku. Doufám, že jste se trošku zasmáli, pokud ne a přišli vám všechny vtípky trapné ... tak ... se nedá nic dělat. :D


Jára 

Mohlo by se vam líbit

4 komentářů

  1. Dokonalost - fakt jsem se pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc rád :D Snad pobaví i další články. :)

      Vymazat
  2. Tak hej chalan by si mal pamätať aspoň základné veci, o ktorých sa bavíme, svedčí to podľa mňa o tom, či má chalan záujem alebo nie, ak nemá tak si nepamätá nič.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně by si měl něco pamatovat ale musím se přiznat, že já sám jsem hlava děravá. :D

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK