INSPIRATION 11

1.2.16

Pokaždé když v pondělí odpoledne připravuje tento článek si říkám jak ten týden zase utekl a jak by už zase mohl být víkend, nebo ještě lépe- prázdniny.

Co je nového:


  • V knihovně jsem si půjčila novou knížku, takže se už teď těším až budu mít chvilku čas a budu se moc pořádně začíst. Určitě Vám o ní někdy napíšu ještě více.
  • Pořídila jsem si nový diář. Takže mi Jára s radostí tiskne všechny samolepky co na internetu najdu. (Já mu za to ale občas koupím caprisonne)
  • Dnes mi prvním dnem začal letní semestr
  • Můj vánoční dárek- mobil je pořád na reklamaci a prodejci se rozhodli nekomunikovat
  • Ve středu a ve čtvrtek mě čekají dvě nejhorší zkoušky- biochemie a latina
Jinak jsem Vám ještě chtěla napsat, že poslední dobou Vás sem chodí víc a víc a komentáře se také začínají objevovat. Je to vážně super, když něco co dělá radost Vám přijde zajímavé nebo zábavné i ostatním...














Nikča

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK