JAK MĚ OKRADLI U MC DONALDA

3.2.16

Milí čtenáři a kamarádi, dnes je první středa a mělo vyjít první FOTO DIARY, nakonec jsme se však s Nikčou rozhodli, že bude lepší, když ho uděláme dohromady. Bohužel máme teď zkouškové a tak jsme se rozhodli, že FOTO DIARY přesuneme až na další středu. Ale nebojte se! Rozhodně o to nepřijdete! :)


Jako náhradu jsem si pro vás připravil kratší příběh o tom jak mě okradli v MC DONALDU.

Jelikož MILUJU slevy a v Mc Donaldu právě jsou slevy, tak jsem tam musel zavítat. Nikča měla před zkouškou a já právě jednu udělal a tak jsem jí chtěl udělat radost a koupit jí něco dobrého. Vešel jsem do Mekáče, vybral si slevu na dvoje Mc Flurry za 60Kč a k tomu jsem si ještě objednal naší specialitku, 4 kousky těch nejlepších nugetek na světe a malé hranolky k tomu. Obsluha byla výborná, dostal jsem vše snad do minuty.
Byl jsem úplně okouzlen rychlostí jakou jsem to dostal. Drobné jsem hodil do plastového domečku na charitu, který mají na každý pokladně a štrádoval si to za Nikčou.
Co se ale dělo pak ... si nepřejete zažít.

Když jsme si u Nikči sedli ke stolu a začali jíst Mc Flurry, zjistili jsme že v něm nejsou jahody a kitkat (btw. nejlepší varianta) ale pouze jedna jahoda a zbytek kitkat. To jsem ale ještě dokázal překousnout.
Pak jsem se ale vrhl na nugetky ... ehm počkat né nevrhl protože tam sakra nebyly!!! TY MEK BRIGÁDNICE MI JE TAM NEHODILY!!! Přátelé, nikomu bych nepřál zažít tuto hrůzostrašnou věc.



A tak jsme snědli studené hranolky a s brekem šli koukat na telku.

Přeji vám krásný zbytek dne, ať vás nic netrápí jako mě, ztráta nugetek.

Jára


Mohlo by se vam líbit

4 komentářů

  1. Tak ty nugetky bych teda neoželela, protože to je asi jediný, co mi v Mekáči fakt chutná :D
    Soucítím s tebou! :(

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No myslel jsem, že na ně vlítnu ... ale byl jsem moc línej :D

      Vymazat
    2. Jooo, to taky znám :D
      Minule mi v cinestaru dali místo sladkýho popcornu slaný, který nesnáším, ale zjistila jsem to až v sále při reklamách :D Takže si asi dovedeš představit, že se mi nechtělo přelízat přes lidi, abych si vyměnila popcorn :D :D

      Ale naštěstí vedle mě seděl ochotný kámoš, který mi vzal popcorn a vrazil mi nachos :D :)

      INKA blog

      Vymazat
  2. Slušná výměna :D Úplně bych si je teď dal! :D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK