DEADPOOL - 90%

18.2.16

Tento týden jsme se vydali na Deadpoola a musím říct, že jsem z něj byl nadšen. Deadpool není takový ten klasický super-hrdina, který se snaží zachránit svět. A právě to je na něm to nejlepší.


Jeho super schopnost je hlavně o tom, že cokoliv mu kdo uřízne, usekne, provrtá atd. vždy mu ta určitá část těla doroste.

A jak jí vlastně získal? Při zjištění rakoviny v jeho těle mu bylo jakousi "státní" společností, nabídnuto vyléčení. To nakonec bylo úplně jinak. Deadpoolovi se zohavilo celé tělo ale získal výše zmíněnou super-schopnost.


A tak začíná jeho cesta za pomstou a lepší vizáží.

Deadpoola vám můžu rozhodně doporučit! Za mě překrásných 90%

JÁRA

Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Bola som na tom v sobotu a mne veru tento štýl humoru a filmu nesedí :D z paródie na superhrdinov sa mi viac páči Kick Ass :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikča z toho taky nebyla tak nadšená :D Kick Ass jsem neviděl ale určitě na to mrknu! :)

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK