BĚHÁM, BĚHÁŠ, BĚHÁME

19.2.16


Přátelé a kamarádi tak je to zase tady. Pomalu ale jistě začíná jaro a to je ten nejlepší čas (hlavně pro alergiky) vyběhnout ven do přírody. 



A tak jsem se rozhodl, že založím challenge, na aplikaci NIKE+ RUNNING, bude spočívat v naběhání 30 kilometrů od 21. ÚNORA do 21. BŘEZNA.

Připojit se můžete tak, že si mě najdete na aplikaci(pod jménem Kvapo), přidáte si mě do přátel a já vás pak přidám do naší challenge. Bylo by super kdyby se nás sešlo víc a měli jsme tak větší motivaci. 30Km není moc a myslím si, že za měsíc to může uběhnout každý. :) MŮJ PROFIL NA NIKE+ ZDE

 Nikča se nejspíš nezapojí, jednou jsem jí totiž vytáhl a asi po 300 metrech mi řekla, že se na to může vy... :D Možná jí ale nakonec společně přemluvíme alespoň k jednomu běhu! :D

Budu rád za každého, kdo se připojí a nenechá mě v tom! :)

Po měsíci, bych rád napsal článek jak to dopadlo, jestli jsme 30 km naběhali nebo ne, a zda budeme další měsíc pokračovat.

JÁRA

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK