Co mě naučila práce sestry

25.2.16

Kdo čte náš blog pravidelně nebo delší dobu, tak ví že jsem zdravotní sestra, a tak jsem se sepsala pár bodů co mě tato profese naučila. Jestli je tu mezi Vámi také nějaká sestřička, klidně napište do komentářů jak je tomu u Vás. 



1. Do života
Tímto bodem myslím, že mě praxe naučila poradit si v každé situaci. Oloupat ovoce mazacím nožem, místo ručníku použít povlak na polštář nebo když něco nedrží pospolu slep to izolepou. A jestli to nedrží pořád tak přidej izolepu.

2. Můj nos
Můj nos je teď schopný čichat jakýkoliv druh vůně/zápachu na velmi dlouhou dobu. Na tohle jsem celkem pyšná, protože se to hodí třeba v MHD...

3. Novinky
Většina lidí když je v nemocnici tak sleduje televizi nebo čte noviny aby si zkrátili dlouhou chvíli. Takže vím, kdo se v jakém seriálu rozešel, jaké jsou novinky v hubnutí a různé recepty na samozřejmě "dietní" dorty.

4. Záda
Mé záda jsou momentálně z oceli. Jsou taková držátka pro pacienty, kteří potřebují pomoc. 
- bohužel, když přijdu domu, už ten pocit ocelových zad vymizí.



5. Odolnost
Né vždy je čas je čas na to se v klidu napít, najíst nebo si odskočit na záchod. Takže můj močový měchýř vydrží třeba i 6 hodin bez "odskočení". 

I přes to jak je to namáhavé, vyčerpávající povolání, to mám moc ráda. Pohled člověka, když někomu pomohu s něčím co by třeba sám nezvládl je pro mě k nezaplacení. Každý den v nemocnici také vznikají okamžiky, které by z hlavy nevymyslel. 
Nikča


Mohlo by se vam líbit

1 komentářů

  1. Tak 6h bych nedala :-D Za 2h bych byla pěkně pochcaná, vůbec nevydržím :-D :-D

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK