JAK JSEM SE BYL KOUPAT S DŮCHODCI

24.2.16

Podle nového rozvrhu mám každé úterý pouze jednu hodinu statistiky, to znamená od 8 do 9:30 a pak mám volno a tak jsem si řekl, že bych tuhle chvíli mohl využít tak, že bych se šel trochu hýbat.


A tak jsem vzal auto :D .... teď mi došlo, že to musí znít asi fakt vtipně, jdu se hýbat a tak jsem vzal auto... no a dojel jsem k nám do městského bazénu. 



Je to moc pěkný bazén s tobogánem, plaveckou dráhou, párou, saunou a plno dalšími atrakcemi. Těšil jsem se jak zde budu sám, krásně si zaplavu a užiji si to. Jenže, co se nestalo ... přesně od 10 do 11 mají důchodci vstup zdarma. A tak fronta důchodců stála až venku a čekala až se dostanou do bazénu.

Přemýšlel jsem jestli se na to nemám vykašlat ale nakonec jsem si řekl, že bazén je velký a třeba se rozprostřou ... chyba :D

Zaplatil jsem vstup a šel se převléknout do kabinky poté jsem druhou stranou kabinky vyšel a zjistil jsem, že jsem asi jediný kdo se převléká v kabince. Buď už měli plavky na sobě z domova, nebo se nestydatě převlékali přímo před skříňkou. Asi si museli říkat ... no jo mlaďas si myslí, že ho tady okoukáme.

Když jsem vešel do sprch, uviděl jsem asi 20 svraštěných penisů, kteří pobíhali sem a tam. Celou dobu na ně dohlížel plavčík, který kontroloval jestli se důchodci poctivě myjí, jeden z důchodců se neumyl a tak ho plavčík poslal do sprchy. Důchodce se slovy Milane kurva vždyť já si jdu jen zaplavat poslechl a šel se také umýt.

Přímo v bazénu jsem si připadal jako nějaký mimozemšťan, důchodci na mě koukali jako: co tu ten mladík dělá!! Dnes je to zdarma jen pro důchodce!!!
Všude jich bylo plno, pára byla narvaná k prasknutí, stejně jako vířivka a všechny ty různá masážní lehátka. Jediné, kde bylo prázdno byl tobogán ... aspoň něco! :D

Při odchodu probíhali ve sprchách takové ty legrácky jako: teda Viky ty máš ale péro, zpívání písničky Michala Tučného a nesmělo chybět ani info o tom, že v Kauflandu je od středy zlevněná Studentská pečeť.

Poslední problém byl až ve vhození čipu do automatu. Starší paní, přede mnou strčila čip do automatu a hned se vrhala aby jí terminál pustil, se slovy: kurva ... zase mě to nechce pustit tlačila do kovové tyče, přiběhla k ní paní a vysvětlila jí, že musí chvilku počkat až jí terminál řekne, že může jít.

Musím se přiznat, že to byla docela sranda. Pozorovat všechny ty důchodce, jak se mezi sebou baví a prostě žijí! Přijde mi super, že nesedí doma na zadku a využijí i toho blbého vstupu zdarma a jdou se hýbat.

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK