CESTOVATELSKÝ TAG

26.2.16

Dnes pro vás máme nás cestovatelský TAG, kde se dozvíte jaké země jsme navštívili, co jsme zde ochutnali a kal plánujeme vyrazit letos.

Nikča a Jára :)


1 Vyjmenuj všechny země ve kterých si byl/a?
J- Anglie, Francie, Německo, Španělsko, Itálie, Řecko, Chorvatsko, Egypt, Tunis, Turecko, Polsko, Bulharsko
N- Španělsko, Chorvatsko, Řecko, Německo, Polsko, Slovensko
(Polsko nevíme jestli počítat byli jsme tam jen nakupovat na trhu :D )


2. Které místo, země se ti nejvíce líbilo?
J- Rozhodně Anglie. Protože jsem zde byl dvakrát a to bez rodičů a žil jsem s anglickou rodinou.
N- Mně se asi nejvíce líbilo ve Španělsku. Byl to školní zájezd, takže jsme byly se spolužačkami ubytovány společně v apartmánu.

3. Kam by ses jednou chtěl/a podívat?
J- Moc mě láká Japonsko a jejich kultura. Rád bych se ale podíval i za "velkou louži".
N- New York, Londýn taková města mě moc nelákají. Nejradši bych procestovala neturistickou část Asie.

4. Vyjmenuj tři věci, které si s sebou bereš na dovolenou?
J- Vždy si přibalím nějakou knížku nebo časopis, vlastní polštářek na cestu
N- Vždycky si beru tak milion ručníků. Jeden na hlavu, jeden na tělo a pak na ven. Prášky. Na průjem, zvracení, bolesti hlavy prostě na všechno. Cukr a sůl.

5. Jaké bylo nejlepší jídlo jaké si v cizině jedl/a?
J- Obří Kebab v Turecku, který byl vážně výborný. Za zmínku stojí i Fish and Chips, které jsem si kupoval v Londýně a stálo 400kč.
N- Na Vánočních trzích v Německu jsem ochutnala výbornou klobásu v housce, která byla obrovská.



6. Máš nějakou nemilou vzpomínku na cestu?
J- Letadlem lítám moc rád, ale při přistávání v Tunisu jsem myslel, že se poseru  :D. Neskutečně mě boleli uši a hrozně mě bolela hlava. 
N- Letadlem jsem letěla jednou a hrozně jsem potřebovala na záchod. A tak jsem šla, ale za boha mi nešlo se vyčůrat :D. Tak jsem to držela dál.

7. Kam se chystáš tento rok?
N+J- Nikča je velkej posera a tak zůstaneme letos v čechách. Na dovolenou nejspíš pojedeme na Moravu nebo Šumavu. 




Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK