6 nejlepší věcí z IKEI

28.2.16

Ahoj všichni! :) Dnes tu mám článek na téma 6 nejlepší věcí z IKEI, předem bych chtěl všechny upozornit, že nám za to IKEA nic nedala (bohužel) :D a tenhle článek jsem napsal, jen proto, že IKEU jako takovou mám rád a dobře se mi tu nakupuje :)

JÁRA :)


1. TUŽKY
Když jsem byl menší, tak jsem s rodičema jezdil strašně rád do Prahy do IKEI, protože tu měli ty jejich tužky! Průchod krámem pro mě bylo něco jako cesta za tužkami. Na konci jsem skončil asi s tuctem tužek v kapse, které jsem pak rozdával kamarádům ve třídě.



2. PÁREK V ROHLÍKU
Dva párky v rohlíku na které si sám můžete dát kečup a hořčici? A s pitím jen za 30 kč? To je prostě ta nejlepší zpráva na konci vašeho nákupu! :D


3. POLŠTÁŘE
Najdete tu asi tak miliardu různých polštářů, já mám ale nejradši takové ty za 25 korun, na které
narazíte hned při vstupu!


4. SVÍČKY
Když sem jedeme tak si Nikča musí koupit svíčku, jak už jí má v košíku tak je na její tváři vidět ta absolutní spokojenost. :D


5. BROKOLICE
Cože? Vy neznáte brokolici? Je to přeci ten nejlepší plyšák na světě!!!
6. IKEA FAMILY
Jejich kartička IKEA FAMILY vám nezaruší jen plno slev a výhod ale i kafe zdarma, a to se vyplatí! :)


Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Tužky jsme tam se ségrou braly jako malé :D A ještě ty jejich papírové metry :D

    A je fakt, že kdykoliv tam s někym jedu, nakoupit hromadu svíček nebo nějaký ten polštář - těch není nikdy dost! :D

    www.inkablogger.cz

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK