Věci o mně - Jára

14.1.16

Věci, které si o mně přečtete v tomto článku jsou často dost trapné ale myslím si, že by jste se u nich mohli dobře pobavit. Mimochodem, s Nikčou chodíme už něco málo přes 3 roky a ani ona o mě některé věci nevěděla. Pokud se vám naše věci o nás budou líbit, rozhodně můžeme přidat i další díl.

1. Rok jsem se učil hrát na klavír...marně (kytara je <3)

2. 14 dní jsem chodil na karate....marně

3. 7 dní na Judo....marně

4. Jako malý jsem po bytě schovával vzkazy a plánky našeho bytu, je celkem děsivé když poté něco najdu a přečtu si papírek starý třeba 15 let

5. Jako malý jsme s kamarádem měli FBI agenturu, dokonce jsme si vyrobili i fejkové pokuty a dávali je hříšníkům za stěrače.

6. Nejlepší seriál mého mládi? - Komisař Rex.. dokonce jsem si to i nahrával na VHS

7. Do deváté třídy jsem chtěl být prezidentem.

8. Od té doby co jsme s Nikčou zjistili, že mají v Mekáči nugetky s hranolkama za 39-> je to naše nej menu.

9. Měl jsem spoustu brigád- od škrábání lepicí pásky ve fabrice po roznášení levičáckých novin v -15 stupních za deště. 50% mých brigád bylo načerno.

10. Ve starších autech zvracím.


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK