Věci o mně - Nikča

13.1.16

Ahoj! Dnes jsem si pro vás sepsala pár divných věcí o mně. Asi budu muset napsat i další článek, protože je toho celkem dost. 



1. Na bramboráky mám chuť vždy.

2. Jsem seriálový maniak (Gossip girl, PLL, Scream qeens, The last man on earth, Průměrňákovi, AHS...)

3. Když je mi špatně po alkoholu, žaludek mi vždy spraví kyselý okurky.

4. Nerada chodím na záchod jinde než doma.

5. Mám extrémně vyvinutý imunitní systém. Skoro nikdy nejsem nemocná.

6. Miluju objednávat věci z ebay.

7. Kromě piva a vína nepiju jiný alkohol.

8. Jsem celkem dost antisociální člověk.

9. Miluju dokumenty na prima ZOOM (Frank z jungle, Největší esa mafie, Po stopách duchů, Skutečné odložené případy...)

10. Jako malá jsem sbírala celkem divný věci- svoje ostříhané nehty, zuby, obří album s Avril Lavigne


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK