Knížky- John Green

15.1.16

Přečetla jsem pár knih od Johna Greena, tak mě napadlo, že bych je mohla trošku přiblížit těm, kteří je neznají nebo se chystají číst.



 Hvězdy nám nepřály

Na tuhle knížku jsem narazila úplnou náhodou. Stáhla jsem si jí jako pdf do mobilu. Při stahování jsem, ale netušila jak se mi knížka zalíbí. Přečetla jsem jedním dechem, tolik se mi totiž líbila. Přiznám se, většinu jsem přečetla na praxi.
Příběh je o dívce, která má rakovinu. Chodí do podpůrné skupiny, kde jsou stejně nemocné děti a tam potká svého Augusta... Víc už vám vážně nechci napovídat. 
Knížka je i zfilmovaná, ale knížka se mi samozřejmě líbila víc.

Papírová města

Po tom co se mi Hvězdy nám nepřály tolik zalíbili, přečetla jsem i pár dalších knih. Ty už však nebyly takové. Papírová města se mi líbilo, ale už mě to tolik neuchvátilo jako předchozí knížka. Knížka je také zfilmována a musím říct, že film se mi líbil víc. Možná taky proto, že hlavní roli má Cara.


Sněží, sněží

Myslím, že poslední knížka která vyšla kde má příběh John Green. V knížce jsou tři příběhy od různých spisovatelů. Na to jak jsem se na ní těšila, mě celkem zklamala. Vím, už nejsem věková skupina pro kterou John píše, ale i tak jsem si na ní těšila až si jí přečtu. 
Námět pro každý ze tří příběhů je stejný. Jen každý autor ho píše podle svého a s jinými hlavními postavami. Už jen z toho budete při čtení předpokládat co se stane.





Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK