VĚCI O MNĚ 2- JÁRA

28.1.16

Pokud zde nejste poprvé, tak víte, že jsme už podobný článek psal. A musím se přiznat, že takovéhle články mě opravdu baví, jelikož vím, že nikde jinde stejný článek nenajdete.

1. ÚSTŘICE

Když jsem byl na táboře v Chorvatsku, přivezl jsem domů plnou tašku od kauflandu těch překrásných velkých škebliček - ústřic (bylo mi 8). Po otevření zavazadlového prostoru v autobuse se všichni rodiče modlili aby ten smrad, nešel z věcí jejich dítěte... moji neměli takové štěstí.


2. PERMICE DO FITKA

Každý rok si koupím permici do fitka na 30 vstupů ... teď si asi říkáte, že chodím často...ehm ne ... vydrží mi celý rok.



3. SMĚJU SE CIZÍM VĚCEM

To takhle ležíte na koupáku na dece, posloucháte lidi, kteří leží vedle vás a když řeknou něco vtipného tak se tomu začnu smát s nimi a tak nějak jim přitakávám. Nikča se mi za to vždy směje... :D


4. TUŽKY

Poslední furt koušu tužky a nemůžu se toho zbavit.


5. HRABÁNÍ V HOUSKÁCH

Nesnáším lidi, kteří se hrabou v houskách bez rukavic nebo pytlíku na rukou. KDO TO MÁ PAK ŽRÁT!

6. KINO NERD

Nikča mi říká, že vždy když jdu na brigádu, stane se ze mě KINO NERD... Colu, Fantu, Sprite? :)))


7. NAKUPOVÁNÍ

Na nakupování musím mít prostě náladu, pokud jí nemám jsem neskutečně otrávený ... co opravdu nemám rád, je nakupování bot a džín ..


8. JSEM ZÁVISLÝ NA LOLKU

Den bez hry.... jako by nebyl!

9. ORION TÝM

Nevím jestli si to pamatujete všichni, ale když jsme byli děti, tak si lidé vylepovali na vánoce, takové ty papírové hvězdy od ORIONU a doufali, že k nim přijede ORION TÝM a ten jim za to dá peníze.
No a my jsme chodili zvonit na zvonky, a představovali se jako ORION TÝM. Nedokážete si představit, jaká to byla sranda, z kecafonů se ozývaly radostné výkřiky, slova jako dědku připrav to a podobně.


10. KNIHOMOL

Jednou za měsíc si půjčím knížku z knihovny, nikdy jí ale nepřečtu.

Mohlo by se vam líbit

4 komentářů

  1. Tak som sa sem podíval. Konštatujem, že je to zaujímavé. Uvidím ďalej. Prídem znovu...

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK