Recept- Aglio olio

30.1.16

Po dlouhé době pro vás dnes píšu recept. Tyhle špagety jsem zatím chutnala jen v restauraci, a protože mi tolik zachutnali tak jsem je zkusila i doma a oni chutnají dobře i doma! 
Recept je vážně jednoduchý a rychlý. Vlastně jen uvaříte špagety a smícháte s ostatními přísadami. Takže je zvládne určitě každý. Teď už ale k samotnému receptu.


Ingredience:

  • špagety- půlka balení
  • petrželka
  • papričky peperonciny (já použila jednu, ale když jich dáte víc nevadí)
  • česnek- 4 stroužky
  • olivový olej- 4 lžíce




Špagety dáme vařit podle návodu.
Mezitím si nakrájíme česnek na velmi slabé plátky a papriku.


Na pánev přidáme olivový olej a necháme ohřát. Ale nesmí se vařit. 
Potom přidáme směs česneku a paprik. Mírně smažíme a necháme česnek změknout, nesmí ale znědnout.


Nakonec naši směs smícháme se špagetami. Nakonec přidáme petrželku a opět promícháme.


Dobrou chuť. 
Nikča

Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Rychlé, jednoduché a výborné - prostě vím, proč miluji italskou kuchyni :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju těstoviny všechno druhu! Takže když jsem je ochutnala v restauraci bylo jasné jaký recept budu příště vařit doma.

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK