Věci o mně 2- Nikča

27.1.16

Pokud občas zavítáte na náš blog, tak víte že jsem už jednou článek na tohle téma psala. Přečíst si ho můžete tady: http://www.casprodva.cz/2016/01/veci-o-mne-nikca.html

No a dnes jsem se rozhodla napsat pokračování. Nevím totiž jak to máte vy, ale já si moc ráda přečtu fakty, TAGY u ostatních na blogu. Budu se těšit když mi do komentářů napíšete jestli se v něčem shodujeme.



1. Já a můj smysl pro humor. Strašně ráda se směju, ale bohužel můj smysl pro humor většině lidí nepřijde moc vtipný :D. Asi to bude tím, že někdo řekne nějakou srandu, příběh nebo cokoli vtipného tak se to snažím dalším vtipem přebít. Snad rozumíte tomu jak to myslím.

2. Barva laku na nehtech. Nikdy jsem nebyla fanda do barev jako jsou modrá, černá a podobně. U někoho to vypadá moc hezky, ale já se v tom necítím. Takže posledních pár let se na mých nehtech objevuje po většinu času červená barva.
Mám spoustu odstínů červené, ale při výběru laku mi nepřijde žádný ten pravý.



3. Když jedu autobusem a mám sluchátka tak si je jednou za čas sundám abych zjistila "situaci". Nevím jak přesně tohle vysvětlit. Prostě tím zkontroluju jestli hudba není slyšet přes sluchátka nebo tak.

4. Bojím se sama v lese. Jestli se den nebo noc na tom prostě nezáleží. Slyším spadnutí vetvičky a já už si ve své hlavě představuju jak na mě někdo chystá past  (takovou tu na zvířata) a unese mě. Tak nenápadně přidám do kroku a jdu se psem na procházku jinam.



5. Když jsem byla malá tak u babičky podél baráku lezli mravenci a já je vždycky přimáčkla a pak se je snažila vyléčit.

6. U tohohle jestli mě někdo pozoruje tak si musí myslet, že jsem blázen. Prostě když jsem někde venku a potkám člověka se psem a ten pes se mi líbí tak se na toho psa usmívám.

7. Já a tělocvik. To je taky kapitola sama pro sebe. Na základce nebo střední byl pro všechny moje spolužáky hodina kde se mohli pobavit, odpočinout si a něco si zahrát. Pro mě byl den ve škole s tělocvikem ten nejhorší den v týdnu. Jak jsem mohla, tak jsem se z něj vykroutila. A víte jakou hru všichni milovali?  VYBÍJENÁ!!!
Představte si 150centimetrovou holčičku v rohu co se klepe a dělá jak se snaží chytit míč. To mluvím o sobě.

8. Občas když se něčeho dotknu představím si jak na mě z tý věci vlezli mikroby a jak mi třeba lezou po ruce s dalšími mikroby.

9. Také jsem se na základce účastnila všech kroužků keramiky. Bohužel můj um není takový jako bych si představovala a tak naše stěny zdobí spíše sestry výtvory.

10. Miluju všechny možný samolepky, washi pásky a všechno tomu podobné. Můj diář je tedy velmi organizovaný a plný ozdob.


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK