TAG- v peřinách

22.1.16

Dnešní večer trávíme spolu, a tak je ten nejlepší čas napsat společný článek. Doufáme, že se u něj pobavíte. Pokud máte nějaké postelové zážitky, budeme rádi když se o ně podělíte s námi k komentářích.



1. Bez čeho neodcházíš do peřin?


J: Lahev s pitím a tabletem abych se mohl dívat na netflix.
N: Klasika bez mobilu, balzámu na rty. Ale přes den si na postel dávám takový pletený přehoz a než jdu spát si ho složím ke zdi a spím u toho. 


2. Svůdné nebo pohodlné pyžamo?

J: Pohodlné. viz. obrázek
N: Mmm je žluté tričko s večerníčkem sexy? :)





3. Kniha?

J: Poslední kniha, kterou jsem v posteli přečetl byla Honzíkova cesta. Bylo mi osm.
N: Vždycky nějakou u postele mám, ale stačím přečíst sotva pár stránek a usnu.


4. Nějaký kosmetický rituál?

J: Nikčo, vážně se tu musím přiznat že si před spaním dávám masku na obličej?
N: Odlíčím se micelární vodou značky Bioderma, potom použiji krém značky Nivea a nakonec na rty použiji EOS. (Samozřejmě to není reklama)


5. Sklenička něčeho dobrého před spaním

J+N: Když u sebe spíme dáváme si víno.



6. Mluvím ze spaní?

J: Nikča je v tom přebornice. Jednou mě vzbudila s tím, že krvácím a mám poškrábané ruce. Jindy zase hledala zkumavku na krev.
N: Jo jasně, to vůbec není pravda :D. 


7. Snídaně do postele?

J: Miluju je. Jednou mi Nikča namazala chleba.
N: Když jsme v létě s Járou na našem letním sídle (chalupa), chodí mi Jára s radostí do krámu pro čerstvé housky, který je na kopci vesnice.






Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK