DIY- samolepky

21.1.16

Tento článek, je určen spíše pro holky a hlavně pro ty, které si rády zdobí diáře různými washi páskami, samolepkami a podobně. 

Na pinterestu je spousta odkazů na různé věci k vytisknutí zdarma. A tak mám pro vás takový malý tip. (aneb objevila jsem Ameriku).

Stačí si v papírnictví koupit samolepící papír. Stránku z pinterestu stáhnout, vytisknout a vystřihnout. A je to!
Pro lepší efekt můžete ještě na přední stranu samolepky nalepit průhlednou lepící pásku aby to dělalo dojem opravdové samolepky. 

Tady je pár odkazů, které mi padli do oka:






e




Klidně mi do komentářů napište jestli by se Vám takové články líbili častěji, budu moc ráda.

Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Já si taky ráda čtu takové články u ostatních na blogu. Hledám inspiraci do svého diáře :)

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK