Recept- brokolicová polévka

23.1.16

Když je venku taková zima, není nic lepšího zachumlat se doma s polévkou co zahřeje. Já dnes zkusila brokolicovou. 


Ingredience:
  • brokolice
  • smetana
  • sůl, pepř

Brokolici omyjeme, nakrájíme a dáme vařit do osolené vody. 
Když je měkká tyčovým mixérem z ní uděláme takovou kaši. 


Přidáme smetanu a dohromady vaříme asi 2 minuty. Nakonec ochutíme podle chuti a můžeme podávat.



Dobrou chuť. 



Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. První brokolicovou polévku jsem jedla u babičky. Brokolici jsem nikdy nijak nemusela, ale polévka byla úžasná! Zamilovala jsem si ji :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji zase ochutnala poprvé ve školní jídelně, doma jsme jí předtím nikdy nedělali. Máš pravdu, je vážně moc dobrá :)

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK