Co si povídají holky a kluci na WC

5.1.16

Nedávno jsme se Járou a našimi přáteli v hospodě bavili o rozhovorech na WC v hospodě nebo restauraci. A tak jsem o tom pro vás připravila článek.




Kluci:


  • borci můžete mi podat ubrousky?
  • tady není hajzlpapír
  • já mám snad prostatu, furt jenom "čůrám"
  • Marku ty máš proud, aby si do tý mušle neudělal díru
  • dáme křížem?....

Holky:

V první řadě chci říct, že my holky přeci nečůráme. Pšiknutím ze sebe dostaneme semínko lilie, které po chvíli vykvete. Jasně že VTIP...

Holky na záchodě moc nemluví, ale i tam jsem si stihla všimnout spíše toho jak se tady holky chovají.


  • Dvě kámošky na diskotéce- I přes viditelnou dlouhou frontu a zamčené kabinky zaklepají na každou (hahaha fakt sranda). Pak jim tedy dojde, že je všude obsazeno a stoupnou si na konec fronty. Když na ně přijde řada na záchod jdou společně a jejich další cesta směřuje k zrcadlům, kde si důkladně přemalují celý obličej a odchází
  • Holky doprovod- To se běžně stává na záchodech ve škole, obchoďácích a tak. Jde parta kámošek na záchod a tím utvoří frontu, kolikrát až na chodbu. Samozřejmě čůrat nepotřebují, jen šlo pět holek doprovodit svojí nej kámošku na záchod.
  • Normální holky- Do této skupiny patřím i já. Holky co si jdou na záchod vážně odskočit, umít ruce nebo cokoliv a odchází.


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK