Výhody lidí se 150 cm

12.12.15

Nedávno jsem psala článek o nevýhodách a problémech lidí co mají okolo 150 cm. Sama měřím 153 cm takže vím o čem mluvím. A proto jsem si dnes pro vás připravila i pár výhod.

V kině, v divadle nebo ostatní představení. Přesně při těchto příležitostech se ke mě lidi otočí a pustí mě před sebe, nebo si vymění místa. Jasně, neplatí to u všech. Občas se prostě najde někdo kdo přehlídne všechny a stoupne si přímo přede mne, ale to jsou vážně výjimky.  Takže mám téměř vždy zaručené, že bez problému uvidím. To je pro mě první výhoda.

Další výhodou, kterou bych chtěla zmínit je to, že lidi mají takovou ohleduplnost vůči mě. Stalo se mi několikrát, že mi učitelka řekla, že by na mě ani nemohla zakřičet, nebo mi třeba vynadat jako ostatním. Co si budem, taky bych nekřičela na malou hubenou slečnu s mikádem. Myslím, že prostě lidi mají pocit chovat se ohleduplně a ochranářsky vůči nám.

Jedeme s Járou na výlet a tam je sleva- pod 150 cm nižší vstupné. A tak občas prohodíme něco jako: Škoda těch tří centimetrů, bylo by to přesně 150. A člověk za přepážkou zvedne oči, usměje se a mám slevu. Já vím, asi bych to neměla, ale je to vážně sranda.

Určitě taky musím zmínit nakupování bot a oblečení. Boty velikosti 36 mají většinou vždy. Ať už jde o balerínky nebo kozačky (botasky totiž nenosím), tak skoro vždy je má velikost dostupná. 
U oblečení chci hlavně zmínit dětské oddělení :D. Občas se mi tam prostě líbí nějaký svetr, nebo obyčejné tričko, a tak když mi kousek sedí, je to pro mě vážně kauf dne, protože přece jenom dětské oblečení je levnější.

woman, quote, and skinny image
N.

Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Super článek, já sama mám 153 cm, ale nikdy se mi v divadle nebo někde jinde nestalo, že by někdo na mou výšku bral ohled, takže pokaždé nic nevidím :D A někdy mě ta výška štve, protože na všechno si musím brát židličku, abych si něco podala :D

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to znam hlavne v kuchyni :D Tak to jsem rada, ze v tom nejsem sama :D

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK