TAG - TO nebo TO

11.12.15

K dnešnímu článku jsme si sedli oba dva (Nikča a Jára) a tak jsme si řekli, že uděláme tag TO nebo TO. Možná vám to řekne něco víc o nás a trochu lépe nás poznáte ... 

1. PENÍZE X ŠTĚSTÍ

J: Štěstí, protože bych si v první den platnosti šel vsadit. 
N: Asi, peníze... protože je prostě chci ... abych mohla nakupovat na ebay dárečky a rozdávat tak štěstí.

cool, gif, and girl image

2. MĚSTO X VESNICE

J: Od malička žiji ve městě, takže nemůžu porovnávat ale rozhodně jsem měšťák. Pak už je to jedno jestli Praha, Londýn nebo Paříž.
N: Jasně, že město!!! Jezdí tam daleko častěji pošta s ebay. :D


3. JÍDLO X SEX

J: Není nad pořádnej dlabanec!
N: viz. poznámka

pozn.: 
J: tak co Nikčo jídlo nebo sex? Teď jsem zvědavej...
N: Já nevím asi sex.
J: Já si to myslel.
N: Cože? Proč jako?
J: Protože moc nejíš...

car, grunge, and sex image


4. VEČER X RÁNO

J: Ráno, beru to jako další den, kdy můžu udělat plno věcí, který nakonec neudělám. (N: jako třeba opravit selfie tyč...)
N: Večer, protože se dívám na seriály.

5. LÉTO X ZIMA

J: Léto, protože nemám rád zimu, rozjetý sníh na silnicích a posolený chodníky!
N: Zima, protože jsou vánoce, na ebay jsou vánoční slevy a tak...



6. TANGA X KALHOTKY - SLÍPKY X TRENÝRKY

J: Tady se není o čem bavit! Jasný, že trenýrky ... proč mám žít v garsonce když můžu žít v 4+1.
N: Kalhotky, protože jsou super.

7. UMRZNOUT X UHOŘET

J: Umrznout, je to podle mě jedna z nejlepších smrtí, prostě usnout.
N: Umrznout, myslím si že uhořet je daleko horší.

8. KÁVA X ČAJ

J: Kávě jsem zatím nepřišel moc na chuť, sem tam si dám ale jen velmi zřídka. Jinak piju hlavně černý čaj.
N: Patřím mezi milovníky čajů hlavně sypaných černých a zelených. Za mě rozhodně čaj! Do nedávna jsem pila obyčejné ovocné čaje ale nedá se to vůbec srovnávat s pořádným zeleným.

9. KLUK X HOLKA (čím by jsi chtěl být)

J: Jsem rád za to že jsem kluk! Svůj PENIS bych za nic nedal!
N: Chtěla bych zkusit být klukem ale mít 150 cm a být kluk je nic moc.

10. KNIHA X FILM

J: Bohužel jsem moc líný na to abych četl knížky a tak radši zhlédnu film. Knížky mám rád, rád si je kupuji a když se začtu tak nevím kdy přestat ale i tak vyhrává film. 
N: U mě je to tak půl na půl 

J. a N.

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK