5 věcí, které mě serou v MHD

19.12.15

Ahoj všichni! :) Dnes jsem si připravil článek, kdy si budu vylévat své srdíčko nad tím, co mě sere v autobuse, metru, tramvaji nebo jiném městském hromadném prostředku.


1. BABKY NA TELEFONU

Není nic horšího než když babka v tramvaji vytáhne svého aligátora z kabely, kterou zabírá další místo a začne volat se svoji kámoškou. Né jen, že slyšíte co jí říká kámoška v telefonu, ale hlavně se po celé tramvaji rozléhá hlas babky, která do mobilu neskutečně řve.

2. NASRANÝ ŘIDIČI

Poslední dobou potkávám jen nasraný řidiče, vyznačují se blbě čumícím xichtem a hlavně jezdí jako magoři. Před každým přechodem zadupnou brzdu na poslední chvíli a kdyby to šlo tak by jezdili s otevřenými dveřmi aby se mohli bavit nad tím jak postupně lidé vypadávají ven.


3. UŘVANÝ DĚTI
Před každou ranní jízdou autobusem se modlím abych potkal co nejméně dětí, kteří jedou do školy. Jejich uřvané hlásky, bitky v autobuse a šikanování tlustějších dětí mě dokáže vytočit hned po ránu.

4. UCPANÝ AUTOBUS 

Miluju ty lidi, kteří si stoupnou v autobuse dopředu, v zadní části místa tři prd... a já kvůli nim nemůžu nastoupit.


5. ZPOŽDĚNÍ

Stává se mi pravidelně, že čekám na autobus a když po 10 minutách nejede tak jdu pěšky. Asi po minutě chůze, vidím jak si autobusel vesele projíždí... :)

J.


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK