5 věcí, který chlap nerad slyší od ženy

14.11.15

Dnešní článek bude o pěti věcech, které slýchám od své přítelkyně každý den. A některé z nich mě přivádí k šílenství.



1. Dáš mi kousnout?

Asi každý kdo má holku to zná. Koupíte si kebab a když se prokoušete přes rajčata, zelí a okurku k tomu nejlepšímu - maso, zeptá se vás: DÁŠ MI KOUSNOUT?

2. Škrabkej mě.

Ležíme si takhle v klidu u televize, konečně jsem se sžil i s tím, že koukáme na Prostřeno a ona celou tu večerní pohodičku naruší dvěma slovy ŠKRABKEJ MĚ.


3. Půjčíš mi bundu?

Venku 10 pod nulou a madam si jde v sukni, balerínách a jarní bundičce. Ještě před odchodem na večeři se jí ptám: nebude ti zima? Nééé nebude.Po pěti minutách cesty jsem bez bundy a mrznu...


4. Zase tady máš bordel.

Tohle nemůže pochopit žádná žena.


5. Já jsem ti to říkala.

Co může chlapa víc nasrat než když má ženská pravdu.



A jaké věty neradi slyšíte od vaší ženy vy?

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK