5 věcí, které si chlap musí vydupat!

12.11.15

Připravil jsem si pro vás článek na téma 5 věcí, které si chlap musí vydupat. Doufám, že vás pobaví a všem podpantoflákům ukáže jaký má být správný muž! :D

1. FOTBAL/HOKEJ
Pokud hraje váš oblíbený tým, všechno ostatní musí jít stranou! Pokud máte stejně hodnou ženu jako já, tak to pochopí. Stejně jako ony musí jít jednou za čas nakupovat, my musíme jednou za čas na fotbal či hokej!

2. PIVO
Pokud se domluvíte s kamarády, že zajdete na pivko, tak to je slib jako když se upíšete Ďáblu! Z toho se prostě nedá ustoupit a co si budeme povídat, každý z nás potřebuje jednou za čas poklábosit u jednoho točenýho, probrat sport, ženy atd.


3. ZPRÁVY 
Já jsem popravdě do této fazóny ještě nedorostl, jelikož všechny zprávy sleduji na netu, ale všichni starší muži okolo mě prostě musí vidět zprávy. A tak je u televize vždy ticho jako na hřbitově a ze svítící bedny vystupuje jen hlas redaktorky.

4. HRAČKY
Většina z nás má prostě svoje "hračky". Někdo si kupuje hudbu, někdo modely, někdo třeba auta. Já osobně si kupuji hry, které sice nikdy nebudu hrát ale musím je mít v knihovně na steamu, protože člověk nikdy neví! Tyto věci se ženám většinou nelíbí, přijdou jim zbytečné a co si budeme povídat.... většinou mají pravdu. Ale když to chceš, tak to prostě musíš mít! Těch věcí mám samozřejmě více ale o tom třeba někdy jindy.



5. ČŮRAT VE STOJE
//PERLIČKA NA KONEC// Nikdy, opravdu nikdy vás nesmí žena donutit čůrat v sedě. Věřím, že to je pro někoho lepší ... a to hlavně po ránu. Ale ani Ronaldo se vždy netrefí a s tím se ženy musí vypořádat.


Doufám, že se vám tento článek líbil. Berte ho prosím s mírnou rezervou. Do komentářů nám můžete napsat věci, které nám zde chybí.

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK