Co teď tvoříme?

27.11.16

Už je to skoro 3 měsíce co jsme napsali nějaký ten článek a tak jsem se rozhodl potěšit naše věrné čtenáře a čtenářky dalším článkem. Vlastně ani nevím o čem by pořádně měl být. Hlavní věc, kterou bych zde chtěl probrat je naše tvorba, kterou tvoříme místo blogu nebo co vlastně děláme.


Minulý rok jsme se s Nikčou v tuto dobu každé pondělí sešli na našem meetingu (tak jsme tomu říkali) :D, a rozplánovali jsme si o čem budeme psát příští týden. Musím se přiznat, že jak začíná venku přituhovat, noc je delší než den tak začínám zase myslet na to, že bychom pokračovali psát tento blog. Tak nějak mi to naše plánování, dohadování a vymýšlení chybí.

Nikče se do toho však moc nechce a mě samotnému psát na blog o dvou zrovna dvakrát také ne. Jelikož jsme však tvůrčí lidé :D neusnuli jsem na internetu úplně. 

Nikča možná psala nebo píše nějaký blog o kterém mi však nechce říct. :D Protože to je jak říká holčičí záležitost a sem tam hodí něco na twitter který je zde ale spíš tam stalkuje lidi a já sem tam něco rádoby vtipného napíšu na svůj twitter zde.

Nesmím ale taky zapomenout na můj největší projekt v poslední době, který byl můj vysněný podcast NA VLNĚ a všechny díly si můžete poslechnout ZDE.
Ani na ten však v poslední době nemám náladu ... zjistil jsem, že mě střih, namlouvání a vše okolo baví, jen je to vcelku zdlouhavé a dělat to v týdenním rytmu je docela náročné.

Doufám že tímto obsahem vás pobavíme alespoň na nějakou tu minutku a vykompenzujeme tak naší neaktivitu tady na blogu. Jelikož je blog taková srdeční záležitost tak jsem prodloužil naši doménu o další rok a věřím, že sem třeba jednou za čas něco zase napíšeme.

Hezkou 1. adventní neděli.

Jára




Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK