Benátská noc 2016

2.8.16

Ahoj všichni, po delší době vám zase jdu napsat nějaký ten článek, s Nikčou jsme se rozhodli, že by jsme sem tam mohli něco zase napsat, nejspíš to nebude každý den ale když budeme mít o čem psát, tak psát prostě budeme! :)


Jelikož jsem asi dítě štěstěny nebo jen obrovský lucker, pořád něco vyhrávám... lístky do kina, stolní hry, jednou jsem vyhráli mini notebook a nyní jsem vyhrál lístky na Benátskou noc!



Kdo by neznal Benátskou noc tak je to docela velký festival hned vedle Liberce.


Nikdy jsme na festivalu s Nikčou nebyli ale i tak jsme si to hodlali náležitě užít. V pátek po práci jsme vyrazili směr Liberec. Nikča byla lehce nervózní jak už tak bývá, když jí čeká něco nového a já se těšil na plno kapel, které uslyším hrát na živo.


Naši pravidelní čtenáři moc dobře vědí, že jsem pěkný žid a tak jsme zaparkovali auto na neplaceném parkovišti a vyrazili do areálu pěšky. K tomu samozřejmě nesmělo chybět naříkání moje drahé jak jí je hrozný vedro a kde už je ten festival. Asi po 15 minutách cesty jsme propocení od hlavy až k patě (sakra to je hnus) dorazili na místo, kde jsme vyměnili vstupenky za náramky a vyrazili jsme do centra dění.


Hned u vchodu nás samozřejmě prohledali jestli nepronášíme nějaké nože atd. Na fesťáku byli 3 obrovské podia a po tom co jsme prošli všechny stánky, kde bylo mimochodem kurevsky draho, ( #klasika ) jsme se usadili u největšího podia, kde zrovna začínala hrát Ewa Farná.


Co si budeme povídat, není to zrovna náš šálek kávy ale příjemně nás překvapila a řekl bych, že to bylo nakonec vcelku vyvedené, chvilku po ní šla na podium Anna K, která zazpívala svoje hity ale to už jsem viděl, že Nikča začíná být pěkné znuděná.


Já ale čekal na Toma Jonese, který stál opravdu za to! Skvělé vystoupení, kdy vytáhl jak novinky tak i svoje hitovky jako třeba sexbomb nebo Delilah. Nikča však nebyla ve svém živlu a tak jsme vyrazili hned po Tomovi domů, né každý to má prostě rád.



A tak i přesto, že jsme vyhráli lístky i na další den (v ceně asi 1500 Kč za jeden), do Liberce jsme už nejeli a radši jsme si šli zaplavat a večer vyrazili na výbornou grilovačku k našemu kamarádovi... (chystáme se tam ještě jednou na jeho narozeniny, pokud by jste chtěli, mohli by jsme vám udělat menší prohlídku toho jak se dělá to nejlepší maso, které jsme kdy jedli).


Tak jsem se po delší době zase nějak rozepsal, už mi to vážně chybělo. Díky všem, kteří to dočetli až sem a pokud máte vy nějaké zážitky z festivalů, budu rád, když mi je napíšete do komentářů.


Jára

Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Mě, i nás, festivaly moc neberou. Spíš vůbec! Ale článek je super, nasmála jsem se a já bych taky zaparkovala na neplaceném parkovišti :D Celkově se mi moc líbí tenhle nápad psát blog v páru a fandím vám! Dávám odběr a určitě tu nejsem naposledy :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek. Já to mám teda spíš obráceně. Radši bych to auto nechala i na předraženém parkovišti, jen abych nemusela chodit. :D Jsem lenoch.

    Ráda bych vás oba pozvala na svůj blog BY CORRA a případně byla ráda, za váš odběr. :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK