INSPIRATION 16

7.3.16

Dnes to konečně vypadalo venku jako jaro. Už jen kvůli mým novým polobotkám se těším až bude venku tepleji. Ale o tom jak se těším toto období píši snad každé pondělí. Já vím. 

Co je nového:
  • V tomto týdnu jsem oslavila své dvacáté narozeniny.
  • S Járou jsme byli v takovém malém přátelském divadle na představení Bylo nás 5. 
  • Ochutnala jsem výbornou čočkovou pomazánku, kterou plánuji připravit i na blog.
  • A teď Vám musím napsat co se stalo v sobotu. S Járou a naším společným kamarádem jsem se domluvili, že večer půjdeme posedět do nějaké hospůdky. Domluvili jsme se teda na osmou hodinu. Jelikož jsme měli poznat i jeho novou přítelkyni, tak jsem si dala trošku více záležet se svým zevnějškem. Před osmou hodinou mě Jára vyzvedl a šli jsme do hospody čekat až přijde kamarád a jeho přítelkyně. Přišli jsme o chvilku dřív, tak jsme vybrali stůl a objednali si. Najednou ale patnáct minut pryč, půl hodina pryč. Jára píše kamarádovi- nic. Hodina pryč. Znovu píše- znovu nic. A my s Járou sedíme u stolu pořád sami. Po dvou hodinách kdy jsme s Járou probrali písničky co jsme dřív poslouchali, snědli topinku a vypili pivo jsme se zvedli a odešli. I tak jsme si sobotu užili.











Nikča

Mohlo by se vam líbit

5 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK