Aplikace pro holky 2

6.3.16

Ahoj všichni! Dnes jsem vybrala pár užitečných aplikací o kterým si myslím, že by se mohli hodit v mobilu každé holky.

1. Skrz.cz
Jednoduše řečeno je to aplikace na vyhledávání slev. Slevy můžete vyhledávat v různých oblastí zájmů. Například víkendové pobyty, večeře v restauraci, oblečení a mnoho dalších. 



2. Éčka
Ne takhle aplikace není o drogách, nýbrž o éčkách v potravinách jak už se dá poznat podle názvu. Aplikace funguje i bez připojení k internetu, takže si můžete informace vyhledat rovnou na nákupu v obchodě.



3. Pocket
Pokud si rádi čtete zajímavé články z různých oblastí tak tato aplikace je přímo pro vás. Jediné mínus je, že články jsou psané v angličtině.



4. Food street
Hra, kterou jsem si já osobně velmi oblíbila. Ve hře jste majitelkou restaurace a denně plníte úkoly za které získáváte peníze a body do dalšího levelu. Při hraní doporučuji mít po ruce nabíječku, protože tu budete po chvíli hraní vážně potřebovat.



5. 30 day butt challenge
Dobře, přiznávám jsem lenoch a k použití této aplikace jsem se ještě tak úplně nedostala. Ale plánuji to! Jak už je z názvu jasné cvičíte po dobu 30 dní a na každý den vám to připraví sérii cviků. 



Doufám, že vám nějaké aplikace padli do oka. Klidně mi o komentářů napište jaké neobvyklé aplikace používáte vy.
Nikča.

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK