Co bych chtěla umět - Nikča

9.3.16

Včera jsme s Járou seděli v cukrárně a plánovali články na tento týden. A tak nějak jsme se dostali k tomu, co všechno by jsme chtěli umět a že by z toho mohl být třeba dobrý článek. 


1. Počítání
Počítání a logické uvažování je něco co mě naprosto chybí. Spočítat si v hlavě nějaký příklad bez toho abych si to napsala na papír?... ani náhodou. Štěstí je, že jsem nemusela maturovat z matematiky. 

2. Couvání
Ano o tomhle už jsem Vám také psala, jaké jsou mé schopnosti v ohledu parkování. Ale nedávno jsem jela k Járovi autem a prostě jsem si řekla, že najdu dobrý místo na parkování. Samozřejmě zase plno, a tak jsem musela podélně. NIKDY jsem snad nezaparkovala hůř!!! Tak jsem zazvonila na Járu a šel mi přeparkovat. Důležitý ale je, že si člověk umí poradit.

3. Říkat NE
Tohle je takový můj celoživotní problém, neumím někomu něco odmítnout, aniž bych si to pak třeba později nevyčítala. Vážně se snažím na tom pracovat, ale kdo má tento, jak to nazvat, "problém" také, tak ví o čem mluvím.

4. Šít
Mně tak strašně baví šít. Snažila jsem se o to už několikrát. Přes zužování halenek a triček, pokusy o vlastní sukni... Ale nikdy se mi to nepovedlo tak aby to bylo vážně bez chybičky a mamka to po mě nemusela předělávat :D. Až bude více času určitě bych si k tomu chtěla zase sednout.

5. Být neviditelná
Taková moje malá "úchylka" je, že hrozně ráda pozoruji ostatní lidi. Teď to nemyslím tak, že bych je zkoumala a v hlavě si říkala, kdo jak hrozně vypadá a podobně. Jenom strašně ráda sedím třeba v autobuse a přemýšlím o ostatních cestujících co asi mají za práci, kam mají namířeno, jaký mají styl a podobně. Nejhorší na tom je právě, že si takhle přemýšlím a ten člověk si všimne, že se na něj dívám. Tak proto umět být neviditelná.

6. Také bych chtěla mít o 10 centimetrů víc, mít dokonale rovné vlasy, menší zadek, vydržet u cvičení déle než jeden den, odolat sušenkám, 

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK