5 vět, které říká snad každá matka

10.3.16

Ahoj všichni, na dnešek jsem sepsal 5 vět, které říká snad každá matka, doufám že v tom najdete i svoji mámu a když né tak se alespoň nad tímto článkem zasmějete. :)

1. Vstáváme
Nevím jak vám ale pro mě je tohle denní chleba, večer řeknu, ať mě hlavně nebudí, že se vzbudím sám a že stejně jdu do školy až v 11. I tak v 7 ráno slyším ťukání na svůj pokoj se slovy Járo? Ty nejdeš do školy? :D





2. Co ve škole?
Snad po každé, když přijdu ze školy se mě ptají, co veš kole ... je sice pěkný že mají zájem ale divím se, že je to furt baví, když jim vždy řeknu že v pohodě.


3. Kdyby Pepa vyskočil z okna tak ty taky skočíš?
Klasická věta, když se snažíte ukecat, že jste dostali špatnou známku stejně jako celá třída ...


4. Zpomal! To už jsi mohl projet. 
Nevím jak je na tom vaše máma ale moje má sice řidičák ale naposledy řídila tak před deseti lety, ale do řízení kecá jak kdyby jezdila závody Formule 1. Když jedu po městě 50 tak říká zpomal, když ale na druhou stranu vidím, že mi na semaforu padne červená, tak zastavím a ona mi na to řekne ... to jsi mohl ještě klidně projet, začíná se to ve mně vařit.



5. Jarý pošli mi život na candy crush a popros i Nikču.
Když jsem mojí mámě ukázal candy crush, nemyslel jsem si, že mě bude volat vždy, když bude chtít poslat životy.


Jára :)

Mohlo by se vam líbit

7 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK