Co bych chtěl umět - Jára

12.3.16

Stejně jako Nikča (ČLÁNEK ZDE), i já jsem si připravil článek na téma co bych chtěl umět. Snad se vám článek bude líbit, pokud vás napadá něco, co by jste přihodili do mého seznamu, budu rád když to napíšete dolů do komentářů, ať to tu rozproudíme jako u předchozích článků! :)

1. Chtěl bych umět ovládat čas.
Poslední dobou mi přijde, že mi dny utíkají mezi prsty a nic prostě nestíhám. Bylo by super třeba zastavit čas udělat si potřebné věci a pak pokračovat dál ... sakra to by se krásně podvádělo ve škole. :D


2. Chtěl bych být více přímočarý.
Je těžké si pod tímhle něco představit. Ale zdá se mi, že mám plno menších aktivit, které mě baví ale bylo by nejlepší kdybych se věnoval jedné na plno. Jasně že se některé z nich překrývají ale možná bych měl mít větší tah na bránu.

3. Chtěl bych umět naslouchat našemu kocourovi.
Můj kocour se jmenuje Cézar a přesně podle toho se chová. :D Většinou chce jen žrádlo ale občas kolem mě jen běhá a já vím, že mi chce něco říct, ale nechápu co přesně by chtěl. Bylo by super vědět co si myslí, když jen tak sedí a kouká, nebo běhá sem a tam.


4. Chtěl bych umět číst myšlenky
Dokážete si představit, jaké by to bylo číst lidem myšlenky? Na žádném pohovoru by jste nemohli ztroskotat protože by jste věděli co od vás chtějí! :D To je přeci super!

5. Chtěl bych umět číst jako chobotničky z druhého patra
Vzal bych prst, přejížděl bych po slovech a tak bych si celou knížku přečetl. To bych se už konečně možná donutil, přečíst tu knížku účetnictví...


Jára

Mohlo by se vam líbit

5 komentářů

  1. Tak umět ovládat čas by se hodilo, protože někdy mám pocit, že abych vše stihla, potřebuji aby měl den tak 48 hodin :D Nebo vracet čas - to by bylo skvělé! :)

    A rozumnět našemu psovi bych radši nechtěla, protože jak tak na mě někdy naštvaně kouká, tak by to nebylo moc příjemné pokecání :D

    www.inkablogger.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :D kocour se na mě taky občas kouká jak na blbečka. :D

      Vymazat
    2. Takže bych to radši s tim kocourem radši vzala zpět hele :D Taky si kolikrát říkám, že je škoda, že zvířata neumí mluvit - a pak to radši beru zpět, když vidím jejich výrazy občas :D :D

      www.inkablogger.cz

      Vymazat
  2. Skvělý článek! Také bych chtěla umět číst myšlenky, i když na druhou stranu by pak mohlo dojít k hodně hádkám:-D Jinak kocour je boží!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo, občas lepší nevědět. :D Jsem rád, že se líbí... jak kocour tak článek :)

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK