5 věcí, které znají děti z 90. let.

13.3.16

Dnes vychází článek o něco později ale i tak to stíhám! :) Článek je určen hlavně pro lidi starší 15 let ... podle google analytics ale máme většinu lidí starších 15 a takže si myslím, že je tenhle článek pro naše čtenáře jako dělaný! :D Pojďme si společně zavzpomínat.

1. Windows 98
V Česku začínal být počítač v každé domácnosti. Zvuk Windowsů 98 je něco, co pro mě bylo naprosto uspokojující! :D V tu dobu jsem mohl být na počítači maximálně hodinu, protože počítač přeci není žádná hračka!


2. Video kazety
Jo, kde jsou ty časy, když jsem si nahrávali večerní pořady na kazety a pouštěli si je druhý den. Moje nejoblíbenější kazeta byla s Tomem a Jerrym, tu pohádku jsem MILOVAL!



3. Family frost
Jejich žlutá auta s neskutečně lákavou melodií znal snad každý! Jezdil snad po celém městě a vždy když někde zaparkovali, seběhli se všichni lidé z okolí.


4. Tamagotchi
Kdo ho neměl, jak by nežil! Malá příšerka o kterou jste se museli starat ve dne v noci. Největší trapas ale byl, že jsem ho vždy vypnul ... asi týden jsem nevěděl, že má být furt zapnutý aby se pak zvětšil. Takže jsem hrál furt dokola a dokola :D


5, Nokia 3310
Moji rodiče si jí koupili a po nich jsem jí zdědil já a kdyby nevycházeli nové mobily tak si Nokii 3310 dědíme v rodině do teď! :D Nerozbitný mobil s baterkou, která vydržela třeba i týden! 


JÁRA


Mohlo by se vam líbit

6 komentářů

  1. Jojo, nerozbtiná Nokia :D To byly časy - vydržela kompletně vše. Pamatuju si, že jednou jsme ji hodili ze 4. patra a dole jenom sebrali kousky, složili a volali dál :D

    www.inkablogger.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze 4. patra? :D Tak to nechápu jak to mohl přežít :D

      Vymazat
  2. Bomba, tak úžasný článok, znelku Family Frost si pamätám dodnes, keby sa to tak vrátilo, bolo to super. A Tamagotchi mali snáď všetky deti v škôlke, našim sa však tá myšlienka nejako nezahovárala, potom aj zvažovali, že jedno kúpia, ale tuším už prešiel medzitým ten ošiaľ. Ešte sme zbierali pogy, neskôr pokémonov a zápisníčky s obrázkom, to sa aj vymieňalo, bolo to úžasné. Ach tie detské časy, vrátila by som sa tam niekedy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pogů měl brácha strašně moc, já byl spíš na ty pokémony! :D Jo to byly časy! :))

      Vymazat
  3. Já teda začínala na XP, páč se naší rodiny počítač dlooouho netýkal :-D A ve škole byl tuším 93 nebo 95? Teď nevím, abych nekecala :-D

    A mobil byl taky vyšší level, ten taky ještě moc lidí nemělo, ta Nokie byla vyhrazená hlavně rodičům :-D Jinak můj první byl Alcatel hruška :-D to byl tenkrát mobil, který chtěl každý :-)

    U FF jsem si vždy přála nakupovat, ale byli drazí, takže mě rodiče vždy zpražili :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem svůj mobil taky dostal až dýl, pamatuji si, že jsem ho vůbec nechtěl :D

      Vymazat

Popular Posts

FACEBOOK