Valentýnský TAG

13.2.16

Zítra je Valentýn, a tak jsme se rozhodli napsal tento TAG o nás dvou. Snad se Vám bude líbit a opět se o nás dozvíte něco víc.

1. Kde jsme se poznali?

N- Jára mi kupoval svařák na rozsvícení vánočního stromečku. 

2. Kde bylo naše první rande?

N- Poprvé na rande mě asi vzal do parku. Byla zima a sníh a Jára uklouzl. A ani po třech letech mi neřekl, jestli to udělal schválně nebo ne :D.

3. Jaký byl tvůj první dojem?

J- Byla tma, takže jsem jí moc neviděl, ale líbil se mi její kabát.
N- Mně se teda nejdřív moc nelíbil, ale pak jsme se víc poznali a tak no.

4. Divné zvyky toho druhýho?

J- Nikča mluví ze spaní a často mě budí.
N- Občas když jdeme venku tak se blbě usmívá na cizí lidi.

5. Máte nějaké tradice?

J+N- Na Štědrý den večer se jdeme projít. Byli jsme i na půlnoční, ale Jára tam shodil bibli na zem a tak už tam nechodíme.


6. První věc, které sis na něm všimla?

J- Byla mi sotva po ramena... Toho si všimnete každý.
N- Měl hrozně pěknou bundu a velký ruce.

7. Jaký byl váš první výlet? 

N- Byli jsme domluvení, že pojedeme do Liberce. Ale začalo hrozně sněžit a Jára řekl, že raději zůstaneme doma. Tak jsem se naštvala a jeli jsme. Cestou jsme se do Liberce spíše klouzali než jeli.
J- Modlil jsem se aby jsme se nezabili.

8. Co ho/ji štve?

J- Když zatopím v pokoji kde je mínus 15 stupňů
N- Když mu sahám do ucha.
(Zatopím=pustí topení. V tom pokoji je tak plus 10000 stupňů!)

9. Oblíbená vlastnost?

J- Je starostlivá. Záleží jí na tom co dělám a tak.
N- Směje se mým vtipům i když nejsou vtipný.

10. Co bys na druhém vylepšil/a?

J- Aby mi taky někdy udělala snídani. Aby mě pořád nežadonila o škrabkání zad.
N- Aby se naučil vařit. Uklízel si po sobě. A tisknul mi více samolepek. A taky aby mi víc škrabkal záda.

Jára a Nikča

Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK