JAK MĚ MÁLEM NECHALI NA ŠIRÉM MOŘI

16.2.16

Přátelé a kamarádi, po delší době jsem se rozhodl, že vám sepíšu nějakou svoji životní story. Tento příběh se opravdu stal.

JÁRA


Píše se červenec roku 2009 a já odlétám se svými rodiči na dovolenou do prosluněného Egypta. Byli jsme v pětihvězdičkovém hotelu, všechny bylo fajn, super lidé, program, nádherné pokoje prostě dovolená jak má být. 


Druhý den, jsme vyrazili na pláž a hned k nám přispěchal mladý černoch a začal nám ukazovat různé výlety, které nabízí jeho společnost. Že loď bude plná Čechů, že to bude super a pojedeme támhle tou bílou lodi a ukázal na překrásnou jachtu, která byla zakotvená kousek od pláže.
A tak se moji rodiče rozhodli, že to není vůbec špatný nápad, vyrazit na jeden den na tuto jachtu. Zaplatili výlet a druhý den, ráno jsme měli čekat u mola.


U mola jsme se sešli s další skupinkou Čechů a čekali až připluje ta velká jachta, která tu byla včera. Ta ale nepřiplula, místo toho připlula malá kocábka, houpající se ze strany na stranu, která měla na přídi napsané jméno BILLA. Ano, nemyslel tu velkou překrásnou bílou jachtu co říkal ale myslel malou loďku s názvem BILLA. No nic nesedli jsme na loď a vydali se za dobrodružstvím...



První zastávka byla na širém moři, kde jsme se měli asi 15 minut potápět a poté jet dál na ostrov, kde je pouze jedna palma a průhledné moře. A tak jsem se vydal potápět s mým šnorchlem. Jsem vcelku dobrý plavec, takže jsem si vůbec neuvědomoval, že bych se měl třeba někdy vynořit, hlavu jsem měl stále pod vodou a obdivoval barevné rybky a pestrobarevné korály Rudého moře. 

Najednou jsem se ale vynořil a zjistil jsem, že jsem ve skupině, která mluví rusky, rozhlédl jsem se po moři a naše malá kocábka byla asi kilometr daleko. Na okraji lodě vidím jen mého tátu, jak mává bílím tričkem jako blázen, a snaží se mi neznačit, že jsem KURVA daleko a že bych měl asi připlavat. 

Kraulem jsem rychle doplaval k lodi, kde jsem čekal výprask, vše bylo v pohodě, rodiče byli rádi, že jsem na moři nezhynul. Kapitán lodi, prý počítal lidi a přesto, že se nedopočítal chtěl odplout pryč. Zjistil jsem, že můj výstup ve vodě trval místo 15 minut, celou hodinu a tak tam museli všichni ostatní čekat. A tak se omlouvám všem, kteří tam tu hodinu čekali. :D Výlet byl moc pěkný a nikdy na něj nezapomenu! :)

Máte nějaké podobné zážitky?


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK