ROK 2015 Nikča

1.1.16

Rok 2015 byl pro mě velice klíčový a tak jsem vám sepsala ty nejdůležitější věci.


  • rok pro mě začal přípravami na maturitní ples, který jsem měla hned ze začátku ledna
  • pomalu na mě začal doléhat stres z maturity, a tak jsem se začala průběžně připravovat
  • maturitní zkoušku jsem úspěšně zvládla a čekalo na mě tedy slavnostní vyřazení maturantů
  • udělala jsem nejlepší rozhodnutí v životě a nechala se ostříhat na mikádo
  • dovolená s Járou. V našich představách to byla dovolená strávená na kolech v přírodě. Realita byla trošku jiná. Nakonec jsme za celý týden vyjeli jen jednou a to ještě Jára stihl po cestě píchnout...
  • zbytek léta jsme často trávili na chatě
  • přečetla jsem knížku ZMIZELÁ (koupila jsem jí na bleším trhu za 20!), vážně super knížka
  • v září jsem nastoupila znovu do školy- tentokrát na zdravotní vošku
  • na podzim jsme si založili společný blog, který je pro nás koníčkem, zábavou i radostí
  • začala jsem znovu číst Harryho Pottera
  • zhlédla jsem plno seriálů
  • díky předmětu o výživě jsem se začala více zajímat o tom co jím a co jídlo obsahuje
  • přestala jsem pít jenom ovocné čaje a objevila jsem kouzlo i ostatních čajů (zelený, bílý, černý...)
  • škola se pro mě stává permanentním stresem
  • zamilovala jsem se do svíček, washi pásek, samolepek :)


Mohlo by se vam líbit

2 komentářů

  1. Také mě letos čeká maturita, tak snad ji zvládnu stejně dobře jako ty :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

FACEBOOK