Rok 2015 Jára

2.1.16

Tohle je výčet, těch nejdůležitějších věcí, které jsem udělal za minulý rok, doufám, že toho v roce 2016 stihnu víc. :)

  • první zkouškové- žádnej med
  • začal jsem "pracovat" u Indiana 
  • dostal jsem od nich PS4
  • první recenze v televizi
  • koupil jsem si nový počítač
  • pomáhal jsem jako gamedesigner na české mobilní hře
  • změnil jsem holiče (Nikča- konečně ho nestříhá baba co bere všechny jedním střihem) 
  • druhé zkouškové
  • čtyři měsíce volna (dovolená, chata, koupání a žolíky)
  • půjčil jsem si asi šest knih z knihovny. Ani jednu jsem nepřečetl
  • začali jsme s Nikčou chodit na pondělní čaje do čajovny
  • naučil jsem se používat twitter
  • skočil jsem u Indiana a se slzami v očích odevzdal PS4
  • koupil jsem si Iphone
  • napadl mě nápad s blogem
  • začalo mě bavit vaření
  • s Nikčou jsme si pořídili rybku- MATĚJ


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK