RECENZE: Osm hrozných / The Hateful Eight 70%

10.1.16

Přátelé a kamarádi, včera jsme se s Nikčou byli podívat na Osm Hrozných a mám z toho v celu rozpaky.


Jasně byl to přesně ten tip filmu ve kterém se Tarantino vyžívá ... všude spousty krve, ustřelené hlavy, a pověšené báby na provaze... no a mně to ani nevadilo ... možná to někdy bylo až opravdu moc ale nějak tak mám asi ještě horší fantazii a byl jsem dopředu dost a dost varován, že to bude drsné.

S přítelkyní na to ale asi nechoďte, Nikče se to vůbec nelíbilo a to se nedivím, je to spíše "mužský" film. Pokud ale něco vydržíte a nevadí vám krev, tak se na to rozhodně jděte podívat, celý film je natočený na 70 mm film, což ještě více umocňuje dojem z filmu. Bohužel na to ve většině kinech nejsou pořádně promítačky ale i tak to poznáte.

Co musím vyzdvihnout jsou dialogy které jsou famózní, hudba, která je více než doprovod a pocit napětí, který mě doprovázel celý film.

Naopak mi vcelku vadila délka, v kině jsme totiž strávili déle jak 3 hodiny jelikož zde byla 20 min. přestávka. Film se určitě dal zkrátit ale možná by to byla škoda a prostě by to nebyl Quentinův styl, na kterém si tak zakládá.

Osm Hrozných není film pro každého, pokud se vám ale líbily předchozí filmy Quentina Tarantina tak The Hateful Eight musíte vidět. Za mě 70%

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK