Jak zvládnout stres

9.1.16

Někoho čeká maturita, někoho zkoušky nebo cokoli jiného při čem vám dává zabrat stres. A já mám pro vás pár tipů jak se s tím poprat. 


1. Spánek

Obyčejný spánek a dokáže vážně zázraky. Když jsem pořádně vyspalá a odpočinutá dokážu se věci dívat trošku s nadhledem. Určitě se vám bude líp učit, soustředit se a rychleji se tak něco naučíte. 

2. Myšlení

Tohle si myslím, že je celkem hodně důležitý bod. Někomu to třeba přijde jako blbost, někomu ne. Když jsem měla před maturitou, závěrečkama v autoškole představovala jsem si sama sebe jak už to mám za sebou a úspěšně jsem to zvládla. Ani na chvilku jsem si nepřipustila, že bych třeba maturitu neodříkala. Asi je to taková i moje motivace, ale tohle mi vážně pomáhá.

3. Dobrůtky

Existuje spoustu čajů, které napomáhají koncentraci při učení nebo čaje na uklidnění. Například třezalkový, meduňkový nebo mátový. Při stresu se prý i doporučuje jíst banány, kiwi nebo sezamová semínka.



4. Zvuky

A teď mám pro vás takový malý tip, který mě vždy pomáhá. Když jsem fakt nervózní, že mi u toho ani nejde přemýšlet zkusím se do něčeho zaposlouchat. Já třeba nosím hodinky na ruce vždy a celkem dost je slyšet tikání. A tak se zaposlouchám do tikání a to mě trošku uklidní. 
Teď si přijdu trošku jako blázen :D

Tak tohle je pár tipů co mi pomáhají. Budu moc ráda když mi napíšete ty vaše.









Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK