TAG - JÍDLO

29.12.15

1. Jaké máš ráda ovoce a které naopak nemusíš?

J: Ovoce mám moc rád a sním snad všechno. Moc ale nemusím ananas protože ho vždy jedla moje teta, kterou jsem ze srdce nesnášel.
N: Jelikož, jsem na většinu ovoce alergická, tak ovoce moc nejím. Nejradši mám ale jahody.


2. Jakou máš ráda zeleninu a kterou naopak nemusíš?

J: Zeleninu jím taky všechnu, jsem všežravec od hlavy až k patě.
N: Mám moc ráda ředkvičky a rajčata naopak nemusím okurku a meloun.


3. Cibule x česnek?

J: Česnek, prý je neskutečně zdravý a Nikča říká, že to je antioxblabla takže určitě je! 
N: ČESNÉÉÉK! Česnek na topinku, česnek do pomazánky, česnek do dresingu a česnek do ... prostě všude!! :D

Když jsem byla jednou nemocná, tak mi babička nastrouhala česnek, zavařila to a já to musela jíst ... to už nechutnalo tak dobře...

4. Zkusila jsi někdy nějaké exotické jídlo?

J: Takovou klasiku jako je sushi, nějaké to ovoce jedl asi každý. Mezi mé gurmánské jídla ale patří žabí stehýnka.
Když jsem byl se školou ve Francii, všichni utráceli za hambáče, pizzy a různé suvenýry. Taky jsem něco nakoupil ale posledních 20E jsem si šetřil na večeři, která byla slíbená pro ty, kteří budou mít dost peněz. A tak jsme šli do restaurace a já si objednal žabí stehýnka, kupodivu to nebylo nic hrozného, chutnalo to podobně jako kuře.

N: První co se mi vybaví je Kaki, polívka PHO a vitnamské závitky.


5. Jaké sladkosti nemáš ráda?

J: Jako menší jsem neměl rád moc cukrovou vatu, teď jí ale zbožňuju! Co nemusím jsou sojové suky, vždy mi je vozil strejda z Itálie a já musel dělat jak mi chutnají...
N: Takové ty černé pendreky, myslím, že se jmenují Pedro. Ty vážně nemusím!

6. Jíš ryby?

J: Ryby jím, ale moc je nemusím... nesnáším ty kosti.
N: Ano, nejradši mám lososa a makrelu.

7. Názor na fastfoody?

J: JÁ TO PROSTĚ MILUJU!
N: Je to nezdravé, občas to tam smrdí ale chutná mi. 


8. Jídlo, které ti vyloženě nechutná?

J: Koprovka, asi bych jí snědl ale dala by mi to zabrat.
N: Olivy, koprovka, játra, houby (hlavně ty na návštěvě, to bych v životě nesnědla.. co když sesbírali jedovatý!!!) a to je snad už všechno... jo a ještě tlustý maso. 

9. Nejoblíbenější polévka

J: Rodiče vaří opravdu dobře, ale gulášovka z jídelny je ta nejlepší polívka na světě!
N: Asi hrášková a gulášová.


10. Nejlepší svačina do školy?

J: Hambáč v HANOJI, fastfood naproti škole. Chodili jsme na něj snad každý den .. strašný prasata.
N: Tousty a k tomu nakrájená mini rajčátka.


11. Nejlepší pizza?

J+N: Nedávno jsme si nechali přivést pizzu a byla vážně dobrá. (rajčata, mozzarella, kuřecí maso, slanina, kukuřice, česnek, brokolice)

12. Jsi vegetarián nebo Ti maso nevadí?

J: Maso jím moc rád a často.
N: Nevadí mi ale nemusím ho mít každý den. 

13. Jaká jídla nejraději vaříš?

J: Špagety, moc toho totiž neumím. :D
N: Čínu, protože si myslím, že jí umím dobře.

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK