SÁM - 3# NÁKUPY

27.12.15

Tenhle příběh navazuje na předchozí dva díly, pokud si chcete užít celý příběh doporučují přečíst i předchozí. :)

1. DÍL ZDE
2. DÍL ZDE

Došlo mi, že mu už nepomůžu. Vrátil jsem se do auta, vložil klíčky do zapalování a se slzami v očích jsem odjel. Když jsem dojel k sobě domů, byl jsem z toho všeho neskutečně unavený a psychicky na dně. Vzal jsem si dvě piva z lednice, posadil se na postel a přemýšlel co se to vlastně děje.

Snažil jsem se usnout ale vůbec mi to nešlo, řikal jsem si, že to je třeba jen sen. Že se zítra probudím a bude vše zase v normálu ... ale nebylo.

DEN 2 - 3# NÁKUPY
Druhý dne bylo vše stejné, probudil jsem se, podíval jsem se z okna, silnice zasněžené, lampy nesvítili a nikde ani živáčka.



Začal jsem myslet na to, abych sám přežil. Měl bych si obstarat nějaké jídlo a také by chtělo vymyslet něco s elektřinou. A tak jsem nastartoval svou káru a vyjel znovu do ulic.

Na silnici napadlo asi 10 cm sněhu a tak se mi nejelo zrovna nejlépe, neskutečně to klouzalo, ale nakonec jsem dojel do Ladlu, to byl vždy můj nejoblíbenější supermarket. Je sice menší ale najdete zde skoro vše co potřebujete.

Nedošlo mi, že když nefunguje elektřina, tak že se mi neotevřou ani dveře u marketu a tak jsem vytáhl z auto klíč, který vždy vozím. Ani nevím proč, byl tak už když jsem auto kupoval tak jsem ho tam prostě nechal a jak se teď hodí.

Rozbil jsem sklo dveří a vešel do supermarketu. A víte co? Začal jsem si to docela užívat. Žádné fronty, žádní otravní lidé, kteří by vám kazili náladu. A na všechno to zboží co tu bylo je 100% sleva!

Né, že by to někdo chtěl ale už jsem si řekl, že platit je opravdu zbytečné. A tak jsem popadl plastový košík a utíkal k prvnímu regálu se sušenkami. Nebral jsem je po jednom jako normálně ale po balíkách. Konečně jsem mohl vyzkoušet to co jsem vždy chtěl! Zapíchnout ruku do regálu a házet všechny věci do košíku. A tak jsem měl snad všechny druhy sušenek, rýži, těstoviny asi 30 baget, 15 mražených kuřat, všechny kyblíky té nejdražší zmrzliny a i ty časáky, které jsem se dřív styděl kupovat nechyběli v mém košíku.

Vše jsem to naložil do svého Oplu a vrátil se zpět domů.

 Tam začala neskutečná žranice. To co jsem nesnědl jsem naházel do ledničky, která sice svůj účel neplnila protože, elektřina nefungovala ale prostě to je zvyk. To co se mi tam nevešlo jsem naházel všude po skříních abych doma neměl úplný bordel.

První půlku dnešního dne jsem si opravdu užil, teď mě čeká to horší... najít nějaký zdroj elektřiny.

Další díl už v neděli 3.1.2016





Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK