Problémy lidí se 150 cm

6.12.15

Myslím, že už podle názvu je každému jasné o čem tento článek bude. Sama měřím 153 cm, a tak moc dobře vím o čem mluvím. 


1. Debilní otázky

Tak tohle zná snad každý. "Jaký je to být malá?, Kolik měří tvoji rodiče?, Víš, že vypadáš na 12 let?" Tak tohle mě fakt dokáže rozčílit. Bože, jaký by to asi bylo. Spím nohama zavěšená na stromu a místo chůze po nohou chodím po rukou. Ale vysvětlete některým, že mít +/- 150 cm není nemoc.



2. Oblečení

Potřebuji si koupit nové kalhoty. Před nákupem si představuji jak mi dokonale padnou první džíny po kterých sáhnu. Mám v nich super zadek a dlouhý nohy. Blbost... 
V reálu vyzkouším tisícery kalhoty všech možných střihů. Po x hodinách vybírání už to Járu nebaví a já jsem neskutečně naštvaná. (Jak by řekly moje spolužačky jak tasmánský čert). Beru tedy ty, které mi sedí a doma prosím mámu aby mi je ještě ten den o půl metru zkrátila.


3. Na nákupech

Vymyslím si jak uvařím super oběd. Tak si vyjdu na nákup, už ve zkrácených kalhotách, do obchodu. Jenže opět problém. Nazvala bych to už klasika. Nic proti, ale myslím že to musela napadnout obra dát potraviny i do výšky. Já teda nevím jak vám, ale já si přijdu neskutečně zoufalá, když musím pomalu skákat abych dosáhla. Jedinou záchranou v tuto chvíli je ostatní nakupující co mi věc podá. 


4. Fotky

Moc ráda si prohlížím fotky....fotky na kterých jsme foceni v sedě. Chápete už kam tím mířím. Vedle přítele na fotce kde stojíme vypadám jak hobit. Já si stoupám na špičky, on se krčí. Vážně na nás musí být komická podívaná. Ještě, že se školní fotky fotí v sedě.


5. Židle

Židle, náš nejvěrnější pomocník v domácnosti. Nedosáhnu do horních poliček, beru jídelní židli. Nedosáhnu na něco ve sklepě, mám tam svou sklepní židli. A když na něco nedosáhnu v pokoji? Beru pokojovou židli. 



153 centimetrová N.

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK