RECENZE: Until Dawn - 90%

18.11.15

Když jsem dostal Until dawn na recenzi bylo mi jasné, že se budu bát, ale že až takhle jsem opravdu nečekal.


 Od první chvíle kdy vložíte cédéčko do vašeho playstationu slyšíte klasické horrorové zvuky. Ty vám nabudí tu správnou atmosféru už při nabíhání úvodních titulků.

Until dawn je hra o 8 kamarádech, kteří si přijeli zapařit na odlehlou zimní chatu v horách a zavzpomínat na dvě kamarádky, které rok předtím zmizeli v přilehlém lese.
To jak tyto dvě kamarádky zmizeli se dozvíte hned v prvních 5 minutách a dokonce budete i moci zasáhnout do jejich záchrany.
Co si budeme povídat, zmíněných 8 kamarádů není zrovna sympatická parta a tak si už na začátku rozdělíte kdo je vám sympatický více kdo méně, kdo je takzvaně na přesdržku nebo která z dívek by naopak stála za hřích.


Po první hodince hraní, máte za sebou úvodní kapitolu a tak se pomalu ale jistě začíná rozehrávat hra o přežití. A tak časem zjistíte, že vaším úkolem je zachránit co nejvíce lidí. Na to že napoprvé zachráníte všech 8 rovnou zapomeňte.

Hra má 10 kapitol, každá je dlouhá asi hodinku takže vše svižně odsýpá a vy se těšíte co se bude dít dál. Na začátku každé kapitoly je rozhovor s psychiatrem, který vám dává otázky jako: bojíte se více tmy nebo krys, udušení nebo utopení. Máte radši Sam nebo Ashley. A tak kromě dotváření atmosféry o vás hra získává informace a dá se říct, že je hra používá proti vám. Mimochodem: JE PŘECI JASNÝ ŽE MÁTE RADŠI SAM!

Musím se přiznat, že mě hra opravdu nadchla: pěkná grafika, super příběh a výtečné herecké výkony dotváření tak super hororovou atmosféru. Nejvíce se mi však líbili možnosti, které jste si mohli vybrat. Většinou je vám jasné co jo morálně lepší udělat, ale to se vám ve hře jako Until Dawn nemusí vyplatit a pomoct kamarádce v nouzi může znamenat i vaši smrt.


Jediné co mě občas štvalo byla statická kamera která se né a né hnout tam kam jsem chtěl. Nad tím se dá však přivřít oko. .

Rozhodně doporučuji hru hrát víc než jednou aby jste zjistili všelijaké možnosti, které hra skrývá. Třeba se vám nakonec povede dovést všech 8 statečných až do svítání. Until Dawn je hra, která mě naprosto nadchla a hltal jsem jí od začátku do konce. 

Until Dawn
90%
PS4


Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK