TAG - HARRY POTTER

17.11.15

Máme tu pro vás další tag. Dnes bude na téma Harry Potter. Dozvíte se,koho Nikča milovala jako malá nebo co nás u filmu rozplakalo.

1. Oblíbená kniha

J: Druhý díl, protože jsme jinou nečetl. Asi bych se měl stydět...
N: První díl. 

2. Oblíbený film

J: Čtvrtý. Bojování s draky, potápění v jezeře a hororový bludiště? PANE BOŽE!
N: Tajemná komnata. Harry umí mluvit hadím jazykem!!! (Taky jsem se o to párkrát pokoušela, ale   Jára říka, že mi to moc nejde.)



3. Část filmu, které tě dokázali rozplakat

J: Nevím jestli jsem plakal, ale rozhodně mě vzalo za srdíčko když umřel Dobby.
N: Nejspíš u posledního dílu, když měl Voldemort zabít v lese Harryho a objevili se tam jeho rodiče. "Jsme tu s tebou". U toho mi ukápla nejedna slzička.

4. Nejoblíbenější postava

J: Je jasný, že z holek na plný čáře vyhrává Hermiona. Za kluky Fred a George Weasleyovi.
N: U prvních dílů se mi jednoznačně líbil Harry, Ron a Hermiona. Harry byl má druhá láska (hned po Jiřím Langmajerovi). Později, ale také Draco, Lenka, Hagrid.

5. Kdo by byl váš patron.

J: Hammerhead shark
N: Dementor


6. V jaké koleji byste chtěli být?

J: Rozhodně Zmijozel. Protože vždy fandím zlé straně.
N: Já bych byla v Nebelvíru abych mohla sbalit Harryho. To je jasný.

7. Už jste hráli některou z her?

J: Dohrál jsem jedničku, dvojku. U kamarádky i trojku. A dokonce jsem přičichl i k Harry Potter lego games.
N: Já jsem hrála jedničku a dvojku.

8. Kdybyste si mohli vybrat bezovou hůlku, kámen vzkříšení nebo neviditelný plášť, co z toho by to bylo?

J: Bezovou hůlku, protože bych byl nejmocnější kouzelník.
N: Já bych brala neviditelný plášť abych mohla všechny pozorovat.


9. Pokud by jste byli ve famfrpálovém družstvu, na jaké by jste byli pozici?

J: Střelec. Protože je to nejzábavnější.
N: Já bych byla určitě odrážeč. Nic moc bych nechytila, a tak by se to ode mě všechno odrazilo

10. Jste spokojeni s koncem?

J: Ne. Chtěl jsem aby se Harry oženil s Harmionou.
N: Chtěla bych aby Harry nikdy neskončil.

11. Co pro tebe Harry Potter znamená?

J: Kus mého dětství.
N: Srdcová záležitost.



J. a N.

Mohlo by se vam líbit

0 komentářů

Popular Posts

FACEBOOK